۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مواضع پژاک، همان مواضع دیکته شده کشورهای غربی است

  • ۲ اسفند ۱۴۰۲
  • ۱۰۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گروهک تروریستی پژاک شاخه به اصطلاح سیاسی – نظامی پ.ک.ک در ایران می باشد که مدتی است نمی تواند فعالیتهایش را سازماندهی کند و سیستم بروکراتیک گروهک با مشکلاتی مواجه شده است که همه کنفرانس ها و کنگره ها علی رغم اینکه مدتی از زمان برگزاری آنها گذشته است برگزار نمی شوند و برنامه ای نیز برای آینده آن مشخص نگردیده است.

گروهک تروریستی پژاک با بزرگترین معضل و چالش روبرو شده است که اتفاقات اخیر در ایران سبب شد که پژاک عجولانه راجع به بعضی رویدادها تصمیم بگیرد و درکی نادرست از اتفاقات اخیر بدست آورد. آنها خیال می کردند که دیگر مسئله به پایان رسیده و حتی عده ای از کادرهای اروپایی پژاک و کودار گفته بودند که کنگره بعدی پژاک و کودار در مهاباد خواهد بود.

حال اینکه سیاست کودار و پژاک بنا به دستورات دولت های غربی طراحی می شود انها نیز پنداشت متفاوتی داشتند و با بهره برداری از زنان و دختران تحت نام  ازادی به بیراهه رفتند و سبب شد که تصمیماتی در داخل گروهک گرفته شد که عواقب آن برای پژاک گران تمام شد.

ارزیابی و تحقیق کودار-پژاک از رویدادهای اخیر در ایران بدور از عقلانیت بود و مشخص شد که موضع پژاک یک موضع دیکته شده از طرف کشورهای غربی بود و بی گدار به آب زدند و حتی نسبت به هشدارهای پ.ک.ک نیز بی تفاوت شدند که در نتیجه این همه سیاست نادرست و نابجا در شرایط فعلی پژاک با مشکلاتی جدی روبرو شده است و نمی تواند سازماندهی نیروهایش را برعهده بگیرد و کادرها از نحوه سیاستگذاری مدیریت پژاک ناراضی هستند و نمی خواهند به فعالیت هایشان در گروهک ادامه بدهند.

براساس اطلاعات واصله مشخص شده است که بیشتر فرماندهان بخش نظامی پژاک به پ.ک.ک نامه نوشته اند و خواهان برگشتن به صفوف پ.ک.ک شده اند و آن ها توضیح داده اند که سران پژاک در اروپا نمی توانند فعالیتها را مدیریت کنند و عده ای نیز انتقاد کرده اند که در طول ۴ سال در پژاک سیامند معینی را ندیده اند. حتی نمی شناسند وذکر کرده اند که فعالیتها در گروهک سلیقه ای شده است و هر فرمانده مانند شیار شوگر و فواد بریتان و … به سلیقه خودشان فعالیت های گروهک را اداره می کنند و با کوچکترین مخالفتی، مخالفان را حذف می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *