۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشروعیت بخشی به تروریست های پ.ک.ک/پژاک به سبک بی‌بی‌سی

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲
  • ۱۳۳ بازدید
  • ۰
بی‌بی‌سی با سرکرده پژاک گفت ‎و گویی انجام داده و تلاش کرده است تا با تطهیر این گروهک تروریستی در راستای مشروعیت بخشی به ماهیت آن گام بردارد.

انجمن بی تاوان : بی‌بی‌سی فارسی که با پول مالیات‌دهندگان انگلیسی اداره می‌شود در جدیدترین خیانت خود به مردم ایران که نشان از ماهیت ضدایرانی آن دارد، با سرکرده گروهک تروریستی پژاک که اقدامات تروریستی و قتل‌ عام کرد‌های ایرانی را در کارنامه خود دارد، مصاحبه کرده است.

کارنامه بی‌بی‌سی در اقدامات ضدایرانی، حمایت از کودتای ۱۳۳۲، دفاع از تروریست‌ها و تحریک به آشوب، کاملاً روشن است و بنابراین مصاحبه با فرد مذکور نیز جای تعجب ندارد.

در ابتدای مصاحبه، خبرنگار بی ‎بی سی به وجود مقر پژاک در مرز‌های غربی ایران اذعان می‌کند و می‌گوید این مصاحبه در این مقرها انجام می‌شود.

سوال اینجاست که چرا پژاک، مقر دارد؟ مگر یک حزب، باید مسلح باشد و مقر نظامی داشته باشد؟ پژاک، چه ماهیتی دارد که اعضای آن مسلح هستند؟

چرا باید یک گروهک تروریستی با ماهیت ترکیه‌ای (پ.ک.ک) به اصطلاح شاخه یا زائیده به نام پژاک را ایجاد نماید؟ اصولا در مقر‌های پژاک چه می‌گذرد؟

آیا افراد و اعضای عادی پژاک نیز می‌توانند در مقرهایی مانند مقر سرکرده این گروهک حضور داشته باشند یا مجبور هستند که در کوهستان‌های سرد و صعب‌العبور قندیل و مقر‌های مخوف پ.ک.ک زندگی کنند؟

همچنین در ادامه این مصاحبه، سرکرده پژاک بر ماهیت فرقه‌ای این گروهک تاکید می‌کند.

این اعتراف، خود نشان می‌دهد که پ.ک.ک/ پژاک، یک ایدئولوژی منسوخ دارد و حتی رئیس مشترک این فرقه که مدعی به گفته او دفاع از حقوق مردم ایران و حقوق کرد‌ها است به زبان فارسی سخن نمی‌گوید! یعنی فردی که داعیه دفاع از زنان را دارد، مصاحبه با یک شبکه فارسی‌ زبان را نیز به فارسی انجام نمی‌دهد!

اصولا ژنولوژی مدنظر پ.ک.ک و پژاک، چند درصد مشکلات خاورمیانه و به گفته این گروهک ها حقوق کرد‌ها را حل کرده است؟ علم زن‌شناسی که به عنوان افتخار «اوجالان» تبلیغ می‌شود، در کدام دانشگاه تدریس می‌شود و کدام استاد معروف جامعه‌شناسی نیز مدعای «اوجالان» را تایید کرده است؟

پژاک، مستقل نیست و زائده‌ای از پ‎ک‎ک و یک گروه تروریستی است. در واقع، سازمان مادر پژاک، یک گروه مسلح ترکیه‌ای است و پژاک، نمی‌تواند مدعی ایرانی بودن و دفاع از به گفته این گروهک حقوق کرد‌ها باشد.

تناقضات متعدد در اظهارات سرکرده پژاک که ناشی از عمق اندک دانش تاریخی- سیاسی و بین‌المللی این گروهک و سران آن است، نشان می‌دهد موضوع، قدرت‌طلبی این گروهک است که حتی مورد پذیرش سایر جریانات کردی نیز قرار نگرفته است.

همچنین از مجری بی‌بی‌سی نیز باید پرسید که چرا در مورد کودکان و زنان عضو پژاک، کودک‌سربازی در این گروه، اقدامات تروریستی پژاک و… سوال نمی‌پرسد؟ چرا در مورد اقدامات تروریستی و قتل مردم بی‌گناه سوال نپرسیده است؟

منبع : میزان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *