۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان پ.ک.ک فکر می کنند کردستان۲۴، پ.ک.ک ۲۴ است!

  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۲۱۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : تلاش پ‌ک‌ک به ورود به رستوران‌های اربیل برای ترور دیپلمات‌ها ختم نشد، تلاش‌های پ‌ک‌ک به هدف قرار دادن نیروهای امنیتی کردستان و پیشمرگه‌ها با سلاح‌های سر طلایی و کشتن آنها ختم نشد. روستاهایی در مرزهای اقلیم کردستان با کشورهای همسایه، اما آنها را به مخفیگاه و اسلحه و زرادخانه تبدیل کرده است.
فعالیت‌های پ‌ک‌ک به فریب فرزندان خانواده‌های کرد، دزدیدن و بردن آنها به قندیل، گرا، متینا و هفت‌نین ختم نشد و با ایدئولوژی رهبر خود آنها را کشتند.
خیانت پ.ک.ک تنها به آوردن کاتیوشاها به استان دهوک برای حمله به سد و نیروگاه دهوک ختم نشد، بلکه در حومه سلیمانی در حالی که مشغول انجام کارهای روزانه روزنامه نگاری خود بودند، در صورت عدم حضور پلیس و نیروهای امنیتی، به آنها حمله کرد. تیم کردستان۲۴ برای گزارش آخرین اطلاعات تیراندازی به یک نفر در ترکیه رفت، اما مانند چربی های نیروهای بعث در سال ۶۳ و مسئولان بعثی در دهه ۱۹۸۰، مقامات پ ک ک به خبرنگار، فیلمبردار و راننده کردستان ۲۴ حمله کردند و از او خواستند بگوید فلانی را کشته است. اما مقامات پ.ک.ک در سلیمانی به خبرنگار کردستان ۲۴ می گویند که باید بگوید فلانی را کشته، انگار کردستان۲۴ فرات نیوز۲۴ یا جمیل بایک۲۴ یا کاراییلان۲۴ است!.

چون با ایدئولوژی دیکتاتوری و توهمی بزرگ شده اند و مدت هاست از دنیای جدید منزوی شده اند، مسئولان پ.ک.ک از آزادی و روزنامه نگاری جدید و حرفه ای خبر ندارند تصویر را برعکس کنند و تصور کنند اگر پ.ک.ک کردستانی داشته باشد. حکومت منطقه ای در شمال کردستان، سپس PUK یا KDP خود را مجبور به انجام این کار خواهند کرد اگر حامیان پ.ک.ک یا اتحادیه میهنی کردستان در دیاربکر یا مرسین به یک خبرنگار، فیلمبردار یا راننده یک کانال رسانه ای در آنجا حمله کنند، پ.ک.ک با PUK یا KDP چه خواهد کرد. حامیان پ.ک.ک در دیاربکر و مرسین؟!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین