۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرتبط دویچه‌وله و پژاک کیست؟+سند

  • ۱۵ مهر ۱۳۹۳
  • ۲۵۹ بازدید
  • ۰

ژیلا. ب» عنصر ملی مذهبی مرتبط با شبکه ماهواره‌ای دویچه‌وله و گروهک تروریستی پژاک است.


انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل ازدیده بان، جاسوسی و جمع‌آوری اخبار از داخل کشور یکی از کار‌ویژه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بوده که همیشه توسط عوامل خود فروخته و وطن‌فروشی که به آنان پیوسته‌اند، دنبال شده است. این به اصطلاح رسانه‌ها که به عنوان بازوهای جنگ روانی و عملیات رسانه‌ای برای دستگاه‌های مخوف امنیتی و جاسوسی کشورهای متخاصم چون آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آلمان نقش ایفا می‌کنند، با دو هدف اقدام به جمع‌آوری اخبار و اطلاعات از داخل کشورهای هدف خصوصاً جمهوری اسلامی ایران می‌نمایند.

۱. به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز سرویس‌های جاسوسی

۲. ایجاد جنگ روانی گسترده علیه ملت ایران توسط رسانه‌های خودشان

به بیان دیگر آن بخش از اخبار که برای دستگاه جاسوسی دشمن حائز اهمیت است پنهان می‌ماند و منتشر نمی‌گردد و بخش دیگر جهت اعمال فشار رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان‌طور که اشاره شد عمده این کار بر عهده کسانی است که پیش از فرار از کشور نقش روزنامه‌نگار را ایفا می‌کردند، ولی پس از متواری شدن دیگر بی‌پروا نقاب خوش‌رنگ و لعاب خود را کنار زده و چهره اصلی خود را ـ که همان جاسوسی و وطن‌فروشی به نفع بیگانگان است ـ برای همه به نمایش گذاشتند. «فرشته قاضی، مسیح علی‌نژاد، احسان مهرابی، بهروز صمدبیگی، نیوشا صارمی و…» تنها تعدادی از افراد شناخته‌شده پیوسته به دشمنان ملت ایران هستند که از همین فرایند روزنامه‌نگاری در روزنامه‌های زنجیره‌ای پیروی کرده‌اند. اما آنچه شبکه‌های ماهواره‌ای را بیشتر به همکاری و استفاده از این افراد راغب می‌کند دسترسی بالای آنها به منابع خبری از طریق دوستان همچنان فعال در داخل کشور است. چراکه بواسطه فاصله اندک خروج آنها از کشور، اشراف و آگاهی بیشتری از اوضاع داخلی ایران نسبت به معاندین دیرینه دارند و نیز دوستان بسیاری که به با دسترسی خبری و اطلاعاتی به از داخل به یاری‌شان می‌شتابند.

بهمن.ا

درج خبر عدم آزادی بهمن.ا از زندان در سایت دویچه‌وله

در همین راستا «ژیلا. ب» از عناصر گروهک ملی مذهبی و از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ پس از تأخیر در آزادی همسرش «بهمن. آ» بلافاصله از مقابل زندان رجایی‌شهر با “میترا شجاعی” خبرنگار دویچه‌وله تماس گرفته و خبر این تأخیر را به وی جهت انتشار در شبکه ماهواره‌ای فوق الذکر و به دنبال آن ایجاد جنگ روانی و فشارهای حقوق بشری به نظام اسلامی می‌دهد. او نیزبلافاصله مصاحبه‌ای صوری با وی ترتیب می‌دهد و پس از مدت زمانی اندک در وب سایت دویچه‌وله خبر را منتشر می‌کند.

میترا-شجاعی

میترا-شجاعی

“میترا شجاعی” خبرنگار سابق “روزنامه خرداد” به مدیر مسئولی عبدالله نوری است که پس از انتشار مقالاتی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی توقیف شد و مدیر مسئول آن نیز در دادگاه طی اظهاراتی عجیب به دفاع جانانه از رژیم اشغالگر قدس پرداخت. وی در این‌باره گفت: «اگر فلسطینی‌ها خواستار صلح با اسرائیل هستند، ما کی هستیم که به دنبال جنگ باشیم!»

«ژیلا.ب» که از فمینیست‌های افراطی و گرداننده یک وب‌سایت ضد انقلابی در همین رابطه است، چندی پیش نیز با انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود از عمق ارتباط خود با گروهک تروریستی پژاک پرده برداشت. وی مطلب خود را از قول یکی از دوستان کرد خود ـ بخوانید یکی از عناصر گروهک تروریستی پژاک ـ که منبع موثقی در مسائل کردستان است نقل می‌کند و در انتها نیز صفحه فیس‌بوکی که به طور رسمی متعلق به این گروهک تروریستی است تبلیغ می‌کند.

تبلیغ-پژاک

تبلیغ صفحه وابسته به پژاک توسط ژیلا.ب

تبلیغ-پژاک

اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که در بهمن و اسفند سال ۹۱ تعدادی از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای به جرم ارتباط با شبکه‌های ماهواره‌ای فرسی زبان و رسانه‌های ضد انقلابی چون بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، رادیو زمانه، دویچه‌وله، جرس، کلمه، روزآنلاین و غیره توسط نهادهای مسئول دستگیر و به دست قانون سپرده شدند، که این نکته خود مؤید مطلب و اسناد فوق است.

یادآور می‌شود «بهمن. آ» از فعالان فتنه ۸۸ که دوران محکومیتش به تازگی پایان یافته علی‌رغم آن چه در رسانه‌ها توسط همسرش و برخی افراد دیگر به دروغ منتشر می‌شود، به شهادت برخی همبندی‌هایش از امکانات ویژه‌ای در زندان برخوردار بوده که وی را در مظان همکاری مطلوب با مسئولین امنیتی قرار داده است! جالب آن‌جاست که به قدری این مساله در بین دیگر زندانیان مشهور گشته بود که باعث درگیری بین وی و “هدی‌صابر” (دیگر فعال و محکوم امنیتی فتنه۸۸) شده بود.

لذا این تحرکات و اتفاقات لزوم هوشیاری بیشتر نهادهای مسئول را می‌طلبد که دیگر شاهد تکرار اغتشاشاتی چون فتنه ۸۸ و ایجاد ناامنی در کشور نباشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین