۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لاوین خیری از دمکرات تا کومله

  • ۲۷ آبان ۱۳۹۲
  • ۴۵۴ بازدید
  • ۰

زنان پیشمرگه از عاملان ترویج فسادهای اخلاقی و فحشا در میان احزاب کمپ نشین کُرد می باشند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : لاوین خیری ۲۲ ساله قبلا پیشمرگ حزب دمکرات شاخه خالد عزیزی بوده و با وجود اینکه زمان زیادی از ورودش به کومله نمیگذرد اما با سرعت از دیگر رقیبان خود در رسوایی اخلاقی پیشی گرفته و افرادی چون فروغ رسولپور، بدری زمانی، سیران خیری، پروین علیمرادی، آرزو بیکس، فرشته معارفی، بیان زندی، کلارا درخشان و ……. را پشت سر گذاشته است.

پدر و مادر لاوین اکنون در حزب دمکرات عضویت دارند. لاوین خیری از بدو ورودش به کومله بر سر زبان ها افتاد. داستان ورود لاوین خیری به کومله به حضور پر افتخار سیران خیری همسر شاهین خلیلی برمیگردد.

لازم به ذکر است که لاوین خیری دختر عموی سیران خیری است که سیران نیز داستان ها دارد… سن پایین لاوین از همان ابتدا توجه سرکردگان و پیشمرگان حریص کومله را به خود جلب کرد و به دلیل اینکه به صورتی برنامه ریزی شده و هدفمند جذب این حزب شده بود طی دوره کوتاهی سریعا مورد توجه قرار گرفت.

ارتباطات اخلاقی لاوین خیری با پیشمرگان کومله نظیر ” لقمان ندیمی و بابک میرزایی ” به جایی رسیده بود که دیگر سران کومله نمی توانستند هیچگونه توجیهی برای این بی بند و باری ها و هرج و مرج ها داشته باشند، مجبور به اخراج لقمان ندیمی و بابک میرزایی می شوند. شایان ذکر است که هر ساله با شروع فصل سرما و کمبود شدید امکانات گروه های اردوگاه نشین و فشار مادی بر روی آنها، به دنبال کوچکترین اشتباه و بهانه پیشمرگان سیه بخت را اخراج و سرگردان شهرهای اقلیم کردستان میکنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین