۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فرمانده نیروی انتظامی: بررسی قضایی پرونده حادثه مهاباد همچنان ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی: بررسی قضایی پرونده حادثه مهاباد همچنان ادامه دارد

  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
  • ۲۶۸ بازدید
  • ۰

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مرگ دختر مهابادی‌ و تلاش رسانه‌های معاند برای امنیتی کردن این اتفاق و ایجاد تشنج روانی گفت: وقایع این اتفاق از طریق قضایی همچنان در حال بررسی است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان نیروی انتظامی امانتدار خون شهدا و همچنین امانتدار مردم و حافظ امنیت مردم هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم شهیدپرور بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی است، افزود: هر یک از کارکنان نیروی انتظامی مفتخر هستند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و در واقع خدمتگزار مردم هستند.

اشتری به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نیروهای انتظامی فرمودند کسانی که در نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند مصداق مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند چرا که آنان از زندگی آسایش خود گذشته تا زندگی و آسایش و امنیت مردم را فراهم کنند و این موضوع بالاترین افتخار برای آنان محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخشی از سخنان خود به اقدامات نیروی انتظامی استان در طول چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در طول چند سال اخیر از لحاظ امنیتی رو به بهبود بوده و این موضوع حاصل زحمات ارزنده کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان غربی است.

وی برقرای امنیت پایدار را در آذربایجان غربی به برکت خون شهدا و تلاش بی‌وقفه نیروهای انتظامی این استان عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون شاهد ناامنی در بسیاری از کشورهای منطقه هستیم و این در حالی است که در کشور ما امنیت کامل برقرار بوده و مردم کشور هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نداشته و این موضوع مایه خرسندی همه مسئولان کشور به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی است.

اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید همواره آمادگی کامل برای رفع نگرانی مردم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: «احتمال حداقلی و آمادگی حداکثری» مهم‌ترین شعار نیروی انتظامی بوده و بر این اساس تمام تلاش خود را برای برقرای نظم و امنیت را در جامعه انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به موضوع قاچاق انسان از طریق مرزهای کشور اشاره کرد و از اقدامات پیشگیرانه ناجا در این زمینه خبر داد.

وی به مرگ دختر مهابادی، تلاش رسانه‌های معاند برای امنیتی کردن این اتفاق و ایجاد تشنج روانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: وقایع این اتفاق از طریق قضایی همچنان در حال بررسی بوده و با وجود تلاش شبکه‌های خارجی با همت و خویشتنداری مردم مهاباد و تلاش نیروهای انتظامی استان هیچ‌گونه مشکل خاصی از این بابت ملاحظه نشده است.

اشتری از آمادگی دو چندان ناجا در سال ۹۴ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حساسیت‌های خاصی که در کشور به وجود آمده از جمله انتخابات پایان سال، موضوعات هسته‌ای و ناامنی کشورهای کشورهای همسایه نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی در آمادگی کامل قرار دارند‌ و اقدامات قابل توجهی برای حفظ امنیت کشور در نظر دارند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جابه‌جایی فرماندهان انتظامی در استان‌های کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جابه‌جایی فرماندهان نیروی انتظامی در استان‌های کشور به معنای این نیست که راهبردها و سیاست‌های نیروی انتظامی تغییر پیدا کرده بلکه باید فرمانده جدید با شتاب بیشتری راهبردهای نیروی انتظامی را پیش ببرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین