۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • فرماندار بوکان: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است

فرماندار بوکان: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است

  • ۲۱ آذر ۱۳۹۴
  • ۳۱۸ بازدید
  • ۰

بوکان- فرماندار شهرستان بوکان گفت: در روزهایی که زبانه های آتش ناامنی اکثر کشورهای خاورمیانه را فراگرفته است، مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : «جمال خسروی» در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بوکان در سال جاری ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اظهار داشت: تمامی کمیته های ستاد انتخاباتی شهرستان بوکان فعال شده است و مسئولان شهرستان هماهنگی کامل با این ستاد داشته باشند و مانع ورود کارمندان بخش دولتی بر علیه یا له کاندیدایی خاص در وقت اداری شوند.
وی در ادامه افزود: عدم پرداخت حق الزحمه انتخابات در دوره های گذشته مشکلاتی را به وجود آورده و سبب نگرانیهایی شده بود که امسال تدابیری اندیشیده شده و هیچ گونه محدودیتی در این خصوص نداریم.
خسروی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: در نظام سیاسی کشورمان همه چیز به مردم بر می گردد و مردم اساس همه چیز هستند و رای مردم نیز مصداق حق الناس است و عین امانت است که باید در حفظ این امانت کوشا باشیم.
این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور شهرستان بوکان اعلام کرد: اصرار دولت بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات است و ما از هرگونه فعالیت قانونی در این راستا حمایت می کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: در روزهایی که زبانه های آتش ناامنی اکثر کشورهای خاورمیانه را فراگرفته است، مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آور است و تنها کسانی از مشارکت سیاسی بالا استقبال نمی کنند که خود را در معرض رای گذاشتن مردم می ترسندو.
وی در پایان سخنان خود ضمن آنکه خواستار حفظ آرامش عمومی در عین رقابت شد، تصریح کرد: مسئولین شهرستان جهت ایجاد مشارکت سیاسی بالا باید قانونمند و قانون مدار عمل کنند و با خویشتن داری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، به وظایف قانونی خود پرداخته و انرژی خود را صرف انجام وظایف محوله در امر درست و صحیح انتخابات نمایند.
منبع : کردپرس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین