۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • عمل زشت سازمان تروریستی پ.ک.ک مورد حمایت آمریکا در سوریه!

عمل زشت سازمان تروریستی پ.ک.ک مورد حمایت آمریکا در سوریه!

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • ۱۲۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : گروه کارگران کردستان (پ.ک.ک)، سازمان تروریستی مورد حمایت ایالات متحده آمریکا در سوریه، که از دموکراسی و حقوق بشر صحبت می کند، به شیوه خود در استخدام اجباری کودکان ادامه می دهد.

پ ک ک/ ی.پ.گ، سازمان تروریستی مورد حمایت آمریکا در سوریه، به شیوه خود برای عضوگیری اجباری کودکان در مناطق اشغالی ادامه می دهد. علیرغم طرح اقدامی که در ژوئن ۲۰۱۹ در دفتر ژنو سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) با فرهات عبدی شاهین، با اسم رمز “مظلوم عبدی” یکی از رهبران PKK/YPG امضا شد، “برای آزادی کودکان جنگجو در داخل سازمان”، سازمان تروریستی. این رویه را ادامه می دهد.

این سازمان تروریستی کودکان در سن مدرسه را در مناطقی که در سوریه اشغال کرده است، به ویژه در مسیر مدرسه می رباید و آنها را به زور در نیروهای مسلح خود جذب می کند. PKK/YPG که کودکانی را که ربوده و برای آموزش مسلحانه به اردوگاه می برد، به آنها اجازه نمی دهد با خانواده هایشان ارتباط برقرار کنند.

کودکانی که مجبور به آموزش مسلحانه می شوند در فعالیت های تروریستی این سازمان استفاده می شوند. در ارگان های به اصطلاح رسانه ای این سازمان تروریستی نیز تصاویر و اخبار مربوط به «کودک رزمندگان» به چشم می خورد.

۱۸ کودک در ماه ژوئیه ربوده شدند
به گفته گروه کردی مخالف “لیگ مستقل کرد”، تروریست های پ.ک.ک/YPG در ماه ژوئیه ۱۸ کودک دیگر بین ۱۴ تا ۱۷ سال، ۶ کودک از استان حسکه، ۷ نفر از ولسوالی قامشلی و ۵ کودک از استان حلب را ربودند و به این شهر بردند.

صباح آنتر که دخترش ۲ سال پیش توسط تروریست ها در منطقه قامشلی تحت اشغال پ.ک.ک/YPG در شمال شرق سوریه ربوده شد، در ۳ اوت به خبرنگار AA گفت: “در مدرسه او یک دوره آموزشی بود. ۴ روز از حضور من در مدرسه می گذشت. آموزش، سپس تماسم قطع شد. با نیروهای امنیتی منطقه تماس گرفتم.” “و به دفاتر سازمان ملل رفتم و به این وضعیت اعتراض کردم. کسی نمانده بود که صدایم را به گوش نرساند، اما نتوانستم دخترم را پیدا کنم. دخترم جوان بود، زمانی که فقط ۱۶ سال داشت توسط سازمان ربوده شد. دخترم با خواهر و برادرش در خانه درس می خواند، او به مدرسه می رفت، او می خواست معلم شود.” او از عبارات زیر استفاده کرد:

سنگ قبرهای عین العرب نشان می دهد که PKK/YPG از کودکان استفاده می کند
در تصاویر خبرگزاری AA از گورستانی که اعضای این سازمان تروریستی در ژوئن ۲۰۲۲ در آن دفن شدند، قابل توجه است که بر اساس اطلاعات روی سنگ قبرها به زبان عربی و کردی، تعداد زیادی از کودکان ۱۴ تا ۱۷ ساله وجود دارد.

سنگ قبرهای کشف شده در منطقه عینولاراب (کوبانی) تحت اشغال PKK/YPG نشان می دهد که این سازمان تروریستی کودکانی را که از خانواده هایشان جدا شده بودند به خشونت کشاند.

با صحبت از دموکراسی و حقوق بشر، ایالات متحده به افزایش همکاری خود در سوریه با PKK/YPG که سابقه طولانی جنایات تروریستی دارد، ادامه می دهد.

ایالات متحده موشک های TOW، راکت انداز، خودروهای نظامی، سلاح های سبک و سنگین پیاده نظام و حمایت مالی و سیاسی را به این سازمان که از صدها کودک در صفوف خود استفاده می کند، ارائه می کند.

سازمان های بین المللی همچنین عمل PKK/YPG در حذف اجباری کودکان را مستند می کنند.
ویرجینیا گامبا، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور «کودکان در درگیری‌های مسلحانه»، در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ در دفتر ژنو سازمان ملل با فرهات عبدی شاهین، با نام رمز «مظلوم عبدی»، یکی از سرکردگان PKK/YPG، و «کودکان رزمندگان درون سازمانی» برنامه اقدامی را که برای «انصراف مردم» تهیه شده بود، با یک مراسم رسمی امضا کرد. ترکیه در این مورد یادداشت اعتراضی به سازمان ملل داد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارش خود که در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد، یافته هایی را به اشتراک گذاشت که تروریست های پ ک ک/YPG از کودکان به عنوان “جنگجو” در سوریه استفاده می کنند.

همچنین با «گزارش قاچاق انسان در سال ۲۰۲۰» که توسط وزارت خارجه آمریکا در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد، استخدام کودکان برای جنگ توسط سازمان تروریستی PKK/YPG نیز در دستور کار قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: «YPG به استخدام اجباری و استفاده از دختران و پسران ۱۲ ساله از اردوگاه‌های آوارگان در شمال غرب سوریه ادامه داد. تعیین گنجانده شد.

در گزارش سالانه کودکان در درگیری‌های مسلحانه که توسط سازمان ملل برای دوره ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ تهیه شده است، آمده است که سازمان تروریستی پ‌ک‌ک و نیروهای سوری آن، SDF و YPG، در سال ۲۰۲۲ از بیش از ۱۲۰۰ کودک به عنوان «سرباز» استفاده کرده‌اند. .

در این گزارش خاطرنشان شد که شاخه سوریه پ.ک.ک، SDF، ۶۳۷ کودک و پ.ک.ک/YPG و ساختارهای وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه ۶۳۳ کودک را به خدمت گرفتند.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، که نظراتش در این گزارش آمده است، گفت: “من به شدت نگران استفاده از کودکان به عنوان سرباز توسط ه.پ.گ/پ ک ک هستم. از آنها دعوت می کنم از استفاده از کودکان به عنوان سرباز و برای اهداف مختلف خودداری کنند و به همه کودکان در صفوف خود را آزاد کنید.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین