۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سکوت تحقیر آمیز پ ک ک پس از شکست در انتخابات کردستان عراق

سکوت تحقیر آمیز پ ک ک پس از شکست در انتخابات کردستان عراق

  • ۱۷ مهر ۱۳۹۲
  • ۳۰۴ بازدید
  • ۰

شکست سنکین پ ک ک در انتخابات کردستان جایگاه غیر مردمی و عدم مقبولیت این فرقه و زیر شاخه های تروریستی آن را هویدا ساخت .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :تلاش‌های پ‌ک‌ک برای کسب رأی در انتخابات پارلمان اقلیم کردستان و تصاحب کرسی، این بار هم به آرزو تبدیل شد. نتایج نهایی هم اعلام شده، اما پ‌چ‌د‌ک (زیرشاخه‌ی این فرقه در عراق) اخیراً اعلام کرده که به کمیسیون عالی انتخابات شکایت خواهد کرد و خواستار شمارش دوباره‌ی این آرا شده است.فرقه تروریستی پ ک ک برای گسترش نفوذ خود در کردستان عراق و به ویژه تضعیف بارزانی دست به اقدامات متعددی زد تا این که حزب راه حل دموکراتیک کردستان موسوم به پ.چ.د.ک. را تاسیس نمود. موسسان این حزب آن دسته از کردهای عراق بودند که سابقه عضویت در پ ک ک داشتند.
هدف پ ک ک از تاسیس این حزب استفاده از مجاری قانونی کردستان و دولت مرکزی عراق جهت نفوذ در قدرت اقلیم کردستان و دولت مرکزی بود و برای این منظور هزینه های بسیار زیادی را صرف نمود. تاکنون این حزب از شرکت در انتخابات به خاطر عدم استقلال و وابستگی به یک فرقه تروریستی منع شده بود و این مسئله به ابزاری برای تبلیغات ان علیه حکومت کردستان عراق تبدیل شده بود تا آنجا که ادعا می کرد مقامات این اقلیم به ویژه بارزانی از محبوبیت بسیار بالای مردمی این حزب می ترسد چون در صورت ورود به کارزار انتخاباتی حتی با اکثریت قاطع برنده خواهد شد و حکومت را تشکیل خواهد داد.
کمیسیون انتخابات کردستان عراق برای نشان دادن بی پایه و اساس بودن این ادعای مضحک در انتخابات حساس امسال به پ.چ.د.ک. نیز اجازه دادند تا به صورت رسمی وارد میدان شود. این شاخه ازفرقه پ ک ک با توهین به مقامات کردستان عراق و زیرپاگذاشتن تمام اصول و قوانین تبلیغات خود را آغاز کرد. پ ک ک در رسانه های خود به صورت شبانه روزی برای این حزب تبلیغ نمود و از مجموع ۱۱۱ نماینده پارلمان کردستان عراق نه تنها حتی یک نفر نیز از این حزب نبود بلکه مجموع آرای کل کاندیداهای این حزب از کل کردستان عراق ۳۶۰۵ رای بود. یعنی حتی به ۴ هزار رای نیز نرسید. این بسیار مضحک و خنده دار است و به همین خاطر پ ک ک از زمان اعلام نتایج فقط سکوت کرده و چیزی برای گفتن ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین