۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سران پ.ک.ک در زندان های ترکیه عاشق ترکیه می شوند 

  • ۴ دی ۱۴۰۱
  • ۲۸۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : سران گروه تروریستی پ..ک.ک قبل از افتادن به زندان در ترکیه همیشه طرف جنگ و خشونت هستند و زمانی که روانه زندان می شوند به “کبوتر صلح” تبدیل می شوند.

عبداله اوجالان قبل ازدستگیری در سال ۱۹۹۹ رسما جنگ مسلحانه علیه ترکیه را شروع کرد و تا سال ۱۹۹۹ میلادی بدون وقفه جنگ کرد و هزاران نفر  را به کشتن داد و دشمن سرسخت ترکیه بود و از تاسیس دولت کردی مستقل دم می زد اما بعد از دستگیری موضعش را تغییر داد و از صلح و برابری و بردادری  ترک- کرد حرف زد و با این تغییر موضع همه کردها را غافل گیر کرد و حتی خود کادرهای پ ک ک که سالها تحت کردستان مستقل جنگ کرده بود نیز متعجب شدند و عده ای نیز گفتند بلکه دولت ترکیه حرفهای اوجالان را برعکس توجیه می کنند و عده ای گفتند این حرفهای رهبری نیست و بعد از مدتی که اوجالان با وکیل هایش ملاقات کرد مشخص شد که اوجالان واقعا تغییر موضع داده و از صلح و برادری کرد – ترک حرف می زند وحتی می گفت که اگر ترکیه به من امکان بدهد در طول ۶ماه پ ک ک را منهدم می کنم  وهمیشه وانمود می کند که شورای رهبری پ ک ک وکادرها منرا درک نمی کنند و ادعایش این است من در زندان این همه کار می کنم شماها چرا در بیرون کار نمی کنید ؟و منرا درک نمی کنید ؟

و در حال حاضر صلاح الدین دمیرتاش نیز از حرفها ی ضد  و نقیض حرف می زند صلاح الدین دمیر تاش نماینده سیاسی پ ک ک در پارلمان ترکیه بود اگر به گذشته اش نگاه کنیم یکی از تندرو ترین افراد پ ک ک بود ودستور حمله صادر می کرد و تنها به بهانه جنگ کوبانی وی وقتی مردم طرفدار پ ک ک را به خیابانها فرا خواند صدها نفر کشته شدند وحتی دستور خندق را نیز صادر کرد و همانند عضو های شورای رهبری پ ک ک رفتار می کرد و از جدایی کردستان از ترکیه حرف می زد ودقیقا مشخص نیست چرا بعد از دستگیری که به زندان روانه شده تغییر موضع داده است و از صلح و برادری کرد – ترک حرف می زنند و از ترکیه متحد دم می زنند  و راجع به انتخابات ریاست جمهوری ترکیه تویت ها ی را منتشر کرده که همه را شگفت زده کرده است که به شرح زیر است :

دمیرتاش: جمهوری ترکیه متعلق به همه ماست، بنابراین وظیفه همه ما این است که به مسئولیت های خود عمل کنیم.

صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک سابق HDP در مورد انتخابات و اعلام نشدن نامزد ریاست جمهوری مخالفان بیانیه ای صادر کرده است. دمیرتاش نظرات خود را در حساب توییتر خود منتشر کرد و به نیروهای مخالف ترکیه مشاوره می دهد. دمیرتاش بر حمایت از دولت ترکیه به عنوان یک کشور مشترک ۸۵ میلیون نفری اصرار دارد. در واقع عشق دمیرتاش به دولت ترکیه به سمت یک باور بسیار خطرناک پیش می رود. متاسفانه رقابتی بین دمیرتاش و اوجالان برای عشق به جمهوری ترکیه آغاز شده است.

در این برهه حساس، هر بازیگر سیاسی که با تمام وجود به ترکیه  اعتقاد دارد، باید مسئولیت برقراری مجدد دولت را بپذیرد، هیچکس حق ندارد کسی را به حاشیه براند

هر شخصیت سیاسی، از جمله آنهایی که در معرض خطر ممنوعیت یا انحلال سیاسی قرار دارند، باید خود را برای وظایفی که قبل و بعد از انتخابات خواهند داشت آماده کنند تا کشور قدرتمند شود .

این یک فرصت تاریخی و حساسی است که در آن زندگی می کنیم، جمهوری ترکیه متعلق به همه ماست، بنابراین وظیفه همه ما است که به مسئولیت خود عمل کرده و برای منافع دولت  فداکاری کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین