۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنان؛ بازیچه‌هایی در دست عناصر پ.ک.ک/پژاک

  • ۵ آذر ۱۴۰۲
  • ۱۰۶ بازدید
  • ۰

گروه تروریستی پ.ک.ک/پژاک زنان و کودکان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دهند، برای آنها زنان تنها ابزاری برای لذت جویی است.

به گزارش انجمن بی تاوان،‌ عناصر گروه تروریستی و تجزیه طلب پ.ک.ک/پژاک در ادامه اقدامات غیرانسانی خود،نوجوانان و کودکانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند را به دام انداخته و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌‌دهند.

آنچه روشن است، عناصر این گروه تروریستی بدون توجه به مشکلات روان‌شناختی که بویژه در دوره بلوغ و نوجوانی بروز می‌کند، وارد عمل شده و از آنها سوء استفاده می‌کنند.

پ.ک.ک/پژاک به عنوان یک ساختار فاسد نه تنها ارزش‌های اجتماعی را زیر سوال می‌برد بلکه زن و هویت زنان را نیز تحقیر کرده و آنها را کوچک می‌شمارد.

این موضوع در اعترافات زنان عضو این گروه تروریستی که دستگیر یا تسلیم شده‌اند نیز به وضوح دیده می‌شود.

«ی.س» در این باره می‌گوید: برای یک زن، قندیل یعنی تجاوز. در آنجا زن بازیچه و ابزاری است که به میل آنها به کار گرفته می‌شود. قربانیان تجاوز تنها زنان نیستند، در میان آنها کودکانی که از سوریه ربوده شده‌اند، نیز به وفور دیده می‌شود.

«ب.م» یکی از این زنان است که در اعتراف‌نامه خود اذعان کرده در کشیک‌های شبانه مورد آزار و اذیت کلامی و جنسی و حتی تجاوز از سوی یکی از مردان همراهش قرار گرفته است.

این تروریست که به میل خود تسلیم نیروهای امنیتی شده، در توضیح علت فرار خود از این گروه تاکید می‌کند که این موارد تنها به محدود به او نبوده و برای سایر زنان و کودکان نیز به کرات اتفاق می‌افتد.

«ژ.ک» یکی دیگر از زنانی است که از این گروه تروریستی گریخته است. او نیز اعتراف می‌کند که بالغ بر ۳۰ دختر و پسر نوجوان در سنین ۹ الی ۱۴ ساله در نقطه‌ای نزدیک به منطقه‌ جیلو از توابع زاپ به سر می‌برند. همواره می‌شنیدیم که برخی از دختربچه‌های باردار را به بیمارستان‌های منطقه منتقل و سقط جنین می‌کنند.

«م.ت» یکی دیگر از زنان عضو پ.ک.ک/پژاک می‌گوید که مقامات ارشد خودخوانده این گروه تروریستی بارها به زنان تحت امر خود تجاوز کرده و مورد آزارهای جنسی قرار داده‌اند اما بر اقدامات آنها به لحاظ موقعیت‌شان سرپوش گذاشته می‌شود.

«ک.ا» نیز اعتراف می‌کند که فرماندهان خودخوانده زنان را مورد تجاوز قرار می‌دهند. قربانیان تجاوز توان مقابله با آنها را ندارند. پس از دیدن این وجه شیطانی مردان گروه تصمیم به فرار گرفتم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین