۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • روسیه یکی از اعضای پ.ک.ک را که برای اوکراین می جنگید کشته است

روسیه یکی از اعضای پ.ک.ک را که برای اوکراین می جنگید کشته است

  • ۲۰ دی ۱۴۰۲
  • ۱۱۸ بازدید
  • ۰

اوکراین همچنان از سربازان خارجی که برای جنگ از جانب خود استخدام می کند، متحمل تلفات می شود.

به گزارش انجمن بی تاوان، نیروهای روسیه تروریستی با اسم رمز «هوال سورش» از اعضای YPG/PKK را در منطقه عملیات ویژه خنثی کردند. مصاحبه هایی وجود دارد که تروریستی به نام جولیان قبلاً در حالی که لباس به اصطلاح سازمان تروریستی به تن داشت انجام داده است.

کانال تلگرامی «عملیات Z: خبرنگاران نظامی بهار روسیه» اعلام کرد که پرسنل نظامی روسیه یک تروریست فرانسوی از اعضای سازمان تروریستی YPG/PKK را در منطقه نظامی شمالی خنثی کردند. این کانال گفت که این مرد قبلا در سوریه جنگیده بود و یکی از یگان های کرد طرفدار آمریکا YPG/SDF بود. خبرنگاران نظامی عکس این مزدور را منتشر کردند.

او پرچم اسپانیا و اوکراین را روی آستین خود دارد
قابل ذکر است که تروریست منتشر شده در کانال تلگرام پرچم اسپانیا و اوکراین را بر روی بازو خود دارد. بر همین اساس اعلام شد که این تروریست اسپانیایی است. با این حال، در مصاحبه ای که در شمال سوریه انجام داد، تروریستی به نام جولیان در حال صحبت فرانسوی دیده شد. همزمان در گزارشی با عنوان «داوطلبان فراملیتی علیه داعش» که توسط دپارتمان مطالعات جنگ کینگز کالج لندن منتشر شده، آمده است که جولیان فرانسوی است.

“از اینکه در YPG/PKK هستم بسیار خوشحالم”
جولیان در سال ۲۰۱۶ (در ۲۳ سالگی) در مصاحبه ای در شمال سوریه می گوید که برای مبارزه با سازمان تروریستی داعش به YPG/PKK پیوسته است. جولیان در بیانیه‌ای به آرا نیوز گفت: «بعد از دیدن اقدامات تروریست‌های داعش در سوریه، فرانسه و سایر کشورها، انگیزه شرکت در این مبارزه را پیدا کردم. من نمی‌توانستم در خانه بمانم تا همه این‌ها در اینجا می‌گذرد. ​​به همین دلیل است. من آمدم تا به کردها بپیوندم تا با داعش بجنگم، اینجا “من واقعا خوشحالم که اینجا هستم و به مردم در مبارزه با این گروه تروریستی کمک می کنم.”

روس ها واکنش نشان دادند
کاربران روسی که این خبر را در کانال تلگرام مشاهده کردند به ارتش تبریک گفتند. برخی از اظهارات روس ها در مورد تروریست کشته شده YPG/PKK به این شرح است: «به زودی همه آنها نابود می شوند، چیز زیادی باقی نمانده است.»، «عامل امپریالیسم»، «مزدوران، فضل فروشان فاسدترین تفاله ها هستند». ، چون برای وطن نیستند، بلکه برای پول هستند.» «برای خودشان می جنگند.»، «در جهنم بسوزند.»

طرح در اسناد اطلاعاتی
در سند اطلاعاتی ایالات متحده که در آوریل ۲۰۲۳ فاش شد، فاش شد که آژانس اطلاعات نظامی اوکراین به طور مخفیانه برنامه هایی برای حمله به نیروهای روسیه در سوریه با کمک نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF – YPG / PKK) طراحی کرده است. گفته شد که میدان نبرد جدیدی در هزاران کیلومتر دورتر از جنگ در اوکراین طراحی شده است تا هزینه ها و خسارات را به روسیه و گروه شبه نظامی واگنر فعال در سوریه تحمیل کند و احتمالا مسکو را مجبور به استقرار مجدد منابع در اوکراین کند. سرلشکر کایریلو بودانوف، رئیس اداره اصلی اطلاعات اوکراین، در آن زمان از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد.

روسیه برای مرد YPG/PKK که دستگیر شده بود، حکم اعدام صادر کرد.
سه خارجی انگلیسی که توسط ارتش روسیه در حال جنگ در کنار نئونازی ها در اوکراین دستگیر شده بودند، در نتیجه محاکمه در دونتسک به اعدام محکوم شدند. برجسته ترین نام در میان زندانیان آیدن آیسلین بریتانیایی است که پیش از این به یک سرباز ترک در صفوف پ.ک.ک/YPG تیراندازی کرده بود. پیش از این در مطبوعات گزارش شده بود که آسلین که در سال ۱۹۹۴ در ناتینگهام انگلیس به دنیا آمد، در سال ۲۰۱۵ در صفوف پ.ک.ک/YPG در سوریه جنگید. اسلین پس از اسارت در یک تبادل زندانی به اوکراین بازگردانده شد.

مزدوران از اوکراین فرار می کنند
مسکو پیش از این گفته بود که کی یف از سربازان کشورهای دیگر به عنوان خوراک توپ برای نقض خطوط دفاعی روسیه استفاده می کند. ستوان اوکراینی دیمیتری کوستیوک در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که جوخه او در نزدیکی آرتیوموفسک (باموت) که در ماه های اخیر صحنه درگیری های خشونت آمیز بوده است، با ۱۲ جنگجوی خارجی کم کار شده و تقویت شده است. به گفته این افسر، برخی از مزدوران به دلیل جذب “عاشقانه جنگ” به مبارزه می‌پیوندند، در حالی که برخی دیگر جنگ را ترجیح می‌دهند زیرا آن را یک “فعالیت حرفه‌ای” می‌دانند یا حتی “به دلیل اینکه این یک مرجع خوب در رزومه کاری آنها است”. کوستیوک خاطرنشان کرد که تقریباً نیمی از مردم پس از دیدن این جنگ‌ها گفتند: “نه، نه، این خیلی زیاد است. این نوع جنگی نیست که ما قبول داریم.”

پرداخت نمی تواند انجام شود
پیش از آن، رسانه‌های صربستان گزارش داده بودند که تعداد مزدوران غربی که در صفوف نیروهای مسلح اوکراین می‌جنگند، به دلیل عدم پرداخت پول به سرعت در حال کاهش است. گزارش ها حاکی از آن است که کی یف تلاش کرد تا تاخیرها را با کاهش بودجه از سوی ایالات متحده و برخی قدرت های دیگر توضیح دهد، اما “سربازان ثروت” از چنین توضیحاتی راضی نبودند. به گفته خبرنگاران، بیشتر مزدورانی که از اعضای لژیون خارجی اوکراین بودند، قراردادهای خود را لغو کردند و به خانه بازگشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *