۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • دمیرتاش: میت برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم تظاهرات برپا می کند

دمیرتاش: میت برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم تظاهرات برپا می کند

  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
  • ۳۱۱ بازدید
  • ۰
رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی تاکید کرد که میت با برگزاری تظاهرات به نام پ.ک.ک در حال ایجاد رعب و وحشت است تا با این بهانه بسته امنیتی جدید را تصویب کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی  به نقل از خبرگزاری دوغان، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در یک مصاحبه مطبوعاتی بار دیگر با هدف قرار دادن بسته جدید امنیتی، گفت: تا آخرین نفس و با تمام توان خود در صحن علنی مجلس برای رد بسته جدید امنیتی تلاش خواهیم کرد. با تمام نمایندگان مختلف از احزاب سیاسی مخالف در مجلس همسو حرکت خواهیم کرد. اجازه نمی دهیم این طرح تصویب شود. اگر حکومت ترکیه و شخص داوود اوغلو تا این اندازه بر تصویب کردن این قانون مصمم هستند و اصرار داردند که «تحت هر شرایطی این طرح را تصویب خواهیم کرد» ما نیز اصرار بر تصویب نشدن این طرح داریم.
وی با اشاره به اعترافات “ادریس نعیم شاهین” وزیر سابق کشور ترکیه و یکی از روسای سابق پلیس مبارزه با ترور ترکیه مبنی بر این که برخی تظاهرات استانبول را عوامل سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) انجام داده اند؛ افزود: حوادثی که در تظاهرات کوبانی رخ داد را همگی مشاهده کردید. همه دختر جوانمان را که زنده زنده در داخل اتوبوس سوخت و جان خود را از دست داد را هم دیدند. اکنون در اعترافات یک فرد درون ساختار حکومت ترکیه مشخص ساخته است که این تظاهرات از جانب سازمان اطلاعات ملی ترکیه بوده است، یعنی “سراب عثر” ۱۸ ساله را عوامل میت به قتل رسانده است. دو سال پیش من گفته بودم کسانی که سراب عثر را سوزاندند اعضای پ.ک.ک نبودند، آنانی که به اتوبوس کوکتل مولوتف پرتاب کردند عوامل حکومتی هستند، ولی کسی در آن موقع به این سخنان اعتنایی نکرد. حکومت ترکیه با کمک سازمان اطلاعات ملی این کشور در شهرهای مختلف تظاهرات برپا کرده اند و مردم را ترسانده اند و فضایی را خلق کرده اند که نیاز به طرح امنیتی جدید در کشور است. هدف این بود. این قانون مورد نیاز حزب عدالت و توسعه و حکومت ترکیه است، زیرا ملت ترکیه در آستانه عصیان قرار دارند. از اکنون به فکر سرکوب عصیان ها هستند. بدین صورت به پلیس اختیار آدم کشی خواهند داد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین