۳۰ فروردین ۱۴۰۳

درگیری سپاه با پژاک ادامه دارد

  • ۱۵ مهر ۱۳۹۳
  • ۳۲۱ بازدید
  • ۰

عملیات تعقیب و مجازات تروریست های گروهک پژاک ادامه دارد
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اشاره به هلاکت دهها تن از اشرار و تروریست های گروهک پژاک در مناطق مرزی شمال غرب کشور تأکید کرد:عملیات تعقیب و مجازات اشرار و تروریست های گروهک پژاک ادامه خواهد داشت.

در پی هلاکت ده ها تن از اشرار و گروهک پژاک در مناطق مرزی شمال غرب کشور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه ، در راستای برقراری امنیت پایدار و مقابله با عوامل بروز ناامنی و بی ثباتی و ایجاد مزاحمت برای مردم عزیز مناطق مرزی شمال غرب کشورمان با اشرار و تروریست های گروهک موسوم به پژاک درگیر و طی روزهای اخیر ضربات مهلکی به آنان وارد ساختند.
وی افزود: فعالیت های تروریستی در مناطق کرد نشین همواره مورد توجه گروهک های ضد انقلاب، تروریستی و مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و اینگونه اقدامات ناامن کننده باعث کندی روند توسعه و پیشرفت منطقه و خدمتگزاری به مردم شده است.
سردار پاکپور با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از امنیت و آرامش مردم مناطق کردنشین را وظیفه خطیر خود می داند تصریح کرد: قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) با شجاعت وصف ناپذیر بسیجیان دلاور کرد و بومی، عملیات بازدارنده خود برابر تجاوز و جنایت آفرینی عوامل گروهک تروریستی پژاک که با اشغال بخش هایی از مناطق مرزی در شمال غرب کشور علیه ملت ما توطئه و امنیت مردم را به مخاطره انداخت، با قاطعیت برخورد و ضمن انهدام مقرهای آنان تا کنون دهها تن از آنها را به هلاکت رسانیده و یا زخمی و اسیر کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر ادامه عملیات تعقیب و مجازات تروریست ها، لزوم کنترل مناطق همجوار با مرزهای جمهوری اسلامی ایران توسط دولت عراق و مقامات اقلیم کردستان را ضروری خواند و اظهار داشت: حضور گروهک های تروریستی در مناطق مرزی تهدیدی جدی برای هر دو کشور به شمار رفته و ضررهای امنیتی و اقتصادی برای ساکنین را متصور می سازد.

وی در عین حال گفت: ما ضمن هشدار به فاصله گرفتن بقایای این گروهک از مرزهای جمهوری اسلامی، آمادگی خود را برای پذیرش افراد نادم و پشیمان اعلام می کنیم.
سردار پاکپور در پایان اظهار امیدواری کرد: دولت عراق و اقلیم کردستان با جدیت بیشتر از ادامه حضور و فعالیت های اعضای گروهک تروریستی پژاک در مناطق کرد نشین و هم مرز با جمهوری اسلامی ایران ممانعت به عمل آورند و با اتکا به بسترهای تعامل و همکاری های فی مابین دو کشور، منطقه را از لوس وجود گروهک های تروریستی و عوامل پلید وابسته به استکبار جهانی پاکسازی کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *