۳۱ فروردین ۱۴۰۳

داستان ناتمام خودکشی در میان اعضای پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
  • ۳۰۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، خودکشی اعضای پ.ک.ک و پژاک که در قندیل و یا در مناطق دیگر هستند به موضوعی نگران کننده برای مقام‌های این گروه تروریستی از یک سوء و همچنین برای خانواده های آنها از سوی دیگر تبدیل شده و زنگ هشدار برای جلوگیری از این بحران به صدا درآمده است.

آمار و اسناد مکتوب از مشکلاتی جدی روحی و روانی در میان اعضای پ.ک.ک و پژاک خبر می‌دهد که شمار قابل توجهی از آنان با روی آوردن به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر سعی در سرکوب کردن این مشکلات می‌کنند.

جدیدترین آمار از افزایش نگرانی سران تروریست ها از رشد میزان خودکشی در میان اعضای ایرانی که در سوریه هستند، پرده برداشته است.

این بحران باعث شده است تا خانواده های اعضای ایرانی پ.ک.ک و پژاک خواستار تسریع حمایت سازمان های بین المللی در بازگرداندن فرزندانشان شوند.

یک مقام ارشد سازمان ملل وعده داده است تا تدابیر شدیدی در خصوص بازگرداندن اعضای ایرانی پ.ک.ک و پژاک به آغوش خانواده هایشان اتخاذ گردد.

دیدبان حقوق بشر کردستان ایران در گزارشی نوشته که طی ۲ ماه گذشته ۲۷ پرسنل کادر پ.ک.ک و پژاک اعم از زن و مرد دست به خودکشی منجر به مرگ زده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها در سال گذشته ۸۰ مورد خودکشی در میان کادرهای پ.ک.ک و پژاک اتفاق افتاده است.

مقام‎های امنیتی اقلیم کردستان عراق می‎گویند که میزان خودکشی در میان کادرهای پ.ک.ک و پژاک در سال گذشته میلادی به بالاترین میزان خود رسیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین