۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • خلاصه اخبار داعش؛ اعزام رانندهِ تانکر از ترکیه به سوی داعش!/ استفاده متفاوت داعش از بلدوزر

خلاصه اخبار داعش؛ اعزام رانندهِ تانکر از ترکیه به سوی داعش!/ استفاده متفاوت داعش از بلدوزر

  • ۲۲ دی ۱۳۹۴
  • ۵۴۰ بازدید
  • ۰
خلاصه مهم‌ترین اخبار داعش را در گزارش زیر بخوانید.
انجمن بی تاوان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و… هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.
با توجه به  اسنادی که در اختیار روزنامه گاردین قرار گرفته است، گروه تروریستی داعش تا پیش از شکست از کردها در منطقه در تابستان گذشته، از یک عملیات پیچیده برای نفوذ از یک شهر مرزی میان سوریه و ترکیه استفاده می کرده است.
۴۰۰۶۴۴۷_۸۵۳
گروه تروریستی داعش ۵ غیرنظامی را در مرکز شهر موصل به اتهام ارتداد با بلدوزر له کرد.
۴۰۰۶۴۴۸_۸۹۶
یکی از سخنگویان گروه تروریستی داعش اعلام کرد “ابوبکر بغدادی،” سرکرده این گروه تروریستی، ملاقات خود با “شان پن،” بازیگر و کارگردان محبوب آمریکایی را به طور ناگهانی لغو کرد.

LOS ANGELES, CA - FEBRUARY 22:  (EDITORS NOTE: NO ONLINE, NO INTERNET, EMBARGOED FROM INTERNET AND TELEVISION USAGE UNTIL THE CONCLUSION OF THE LIVE OSCARS TELECAST)  Actor Sean Penn accepts his Best Actor award for "Milk" during the 81st Annual Academy Awards held at Kodak Theatre on February 22, 2009 in Los Angeles, California.  (Photo by Kevin Winter/Getty Images) 81st annual academy awards - show  84832382tm124_81st_annual_a

“جف دیویس” سخنگوی پنتاگون در تحلیل تنش بین ترکیه و روسیه اعتراف کرد: قبلا هر زمان می‌خواستیم به کامیون‌های حامل نفت داعش حمله کنیم به آن‌ها از طریق اعلامیه اخطار می‌دادیم، زیرا می‌دانستیم که رانندگان این کامیون‌ها اتباع ترکیه هستند.
۴۰۰۶۴۵۱_۵۵۸
گروه تروریستی داعش با افزایش حملات هوایی در سوریه و عراق، متحمل خسارات زیادی شده است. با توجه به اینکه منابع آگاه پنتاگون از هلاکت ۲۵۰۰ داعشی در ماه گذشته خبر دادند، پایان این گروه شیطانی نزدیک است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین