۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حمله پ.ک.ک به روستایی در سوریه و ربودن ۶ غیرنظامی!

حمله پ.ک.ک به روستایی در سوریه و ربودن ۶ غیرنظامی!

  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲
  • ۵۵ بازدید
  • ۰

در استان دیرالزور در شرق سوریه، گروه تروریستی پ.ک.ک/ ی.پ.گ با حمایت آمریکا ۶ غیرنظامی عرب الاصل از اعضای قبیله آکیدات را بازداشت کرد.

انجمن بی تاوان : بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، تروریست های پ.ک.ک/ ی.پ.گ روز گذشته به روستای طیانه از قبیله آکیدات در حومه شرقی دیرالزور یورش بردند.

تروریست های پ ک ک/ ی.پ.گ ۶ شهروند این روستا را به دلیل شرکت در درگیری بازداشت کردند.

هنوز معلوم نیست غیرنظامیان بازداشت شده عرب الاصل کجا برده شده اند.

درگیری بین قبایل عرب و تروریست های پ.ک.ک/ ی.پ.گ در حومه شرقی دیرالزور در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ روی داد و در حمله خمپاره ای این سازمان به روستای ابوحردوب ۴ غیرنظامی کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

قبایل عرب تحت فشار سازمان تروریستی پ.ک.ک/ ی.پ.گ در ۲۷ مرداد و ۲۵ شهریور دو عملیات علیه این سازمان انجام دادند.

در نتیجه این عملیات بیش از ۳۰ روستا در استان های دیرالزور، رقه و حسکه و منبج حلب از وجود تروریست ها پاکسازی شد. اما اعراب از این روستاها عقب نشینی کردند و برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان در نتیجه حملات این سازمان تروریستی، پای میز مذاکره با آمریکا نشستند.

پس از اینکه ابراهیم حفیل، رهبر قبیله آکیدات در ۱۱ اکتبر در شبکه اجتماعی خود این پیام را اعلام کرد که آنها آماده جنگ علیه سازمان تروریستی هستند، برای مدت کوتاهی درگیری آغاز شد.

خودروها و مقرهای موسوم به این سازمان تروریستی در روستاهای دیرنچ، گارانیچ، ابو نتیل، السور، حوائیک، شوهیل و الکاسیمی با سلاح های سنگین هدف قرار گرفتند.

اشغال پ ک ک/ ی.پ.گ در دیرالزور
کل جمعیت دیرالزور که این سازمان تحت عنوان «مبارزه با داعش» با حمایت ارتش آمریکا آن را اشغال کرده است را اعراب تشکیل می دهند.

پ.ک.ک کودکان عرب را به زور به عضویت سازمان تروریستی در مناطق اشغالی می‌گیرد.

این سازمان که علیرغم تحریم های آمریکا با تصرف چاه های منطقه و فروش آن از طریق قاچاقچیان درآمدزایی می کند، از این درآمد برای فعالیت های ترورستی خود استفاده می کند و مردم منطقه را از خدمات و کمک های محلی محروم می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین