۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله نظامی پژاک به حزب دمکرات

  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
  • ۱۸۶ بازدید
  • ۰

پژاک به درگیری های رسانه ای با کومله و دمکرات اکتفا نکرده و به این احزاب حمله نظامی کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : تهدیدات نظامی گروهک تروریستی پژاک بر علیه احزاب کومله و دمکرات به واقعیت پیوست ،مدتی است سرکرده های فرقه تروریستی پژاک احزاب کومله و دمکرات را تهدید نظامی می کنند. هرچند این دشمنی‌ها ریشه‌یی تاریخی دارد،اما از روزی که کنگره‌ی ملی اربیل به موضوع روز تبدیل شده، پژاک با کومله‌ها ودمکرات‌ها سر ناسازگاری دارد ، و انتخاب پنج عضو ایرانی از احزاب و تشکل‌های سیاسی برای حضور در کمیته‌ی برگزارکننده‌ی کنگره و انتخاب نشدن هیچ عضوی از پژاک برای حضور در این کنگره، آتش این دشمنی‌ها شعله‌ورتر شد تا جائیکه الان به جنگ مسلحانه رسیده و اگر بر همین منوال پیش رود؛ باید تا چند روز آینده منتظر جنگی تمام عیار بین پژاک و کومله‌ها و دمکرات‌ها باشیم.
براساس گزارش‌های محلی، اعضای پژاک در مناطق مرزی مریوان، پیشمرگ های حزب دمکرات کردستان را که گفته می‌شود درحال جولان دادن و فعالیت‌های تشکیلاتی بوده‌اند؛ هدف گلوله‌ی مستقیم خود قرار داده است.
چند روز قبل در منطقه‌ی سورِن در نزدیکی منطقه‌ی مرزی، اعضای مسلح پژاک در مرزها که معمولاً مشغول اخاذی و باجگیری از اهالی این مناطق هستند؛ به محض مشاهده‌ی گروهی از پیشمرگ‌های حزب دمکرات شلیک کرده‌اند. طبق اظهارات اهالی این منطقه، صدای شلیک گلوله نزدیک به بیست دقیقه ادامه داشته است.
یکی از اعضای سرکردگی دمکرات این خبر را تأیید کرده و گفته پژاک به محض روبروشدن با پیشمرگ‌ها، بلافاصله بر روی پیشمرگ‌ها آتش گشوده‌ که التبه این حمله‌ی نظامی هیچ تلفات جانی در بر نداشته و در مقابل پیشمرگ‌ها بدون شلیک گلوله، بلافاصله خود را از تیررس پژاک دور کرده‌اند
پژاک از همان بدو تأسیس خود، این احزاب را تهدید به حمله‌ی مسلحانه کرده بود و حالا هم در حال عملی ساختن قول‌هایش است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین