۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حمله عناصر مسلح پژاک به کولبران کُرد در سردشت

حمله عناصر مسلح پژاک به کولبران کُرد در سردشت

  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۲۱۹ بازدید
  • ۰

در پی حمله عناصر مسلح پ ک ک و پژاک به گروهی از کولبران کُرد در مرز سردشت دو کولبر به شدت مجروح شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اخاذی و باج گیری از کولبران مناطق مرزی برای ادامه زندگی نکبت بار در کوه ها و دره های قندیل شیوه ی دیگری از خیانت و جنایت های پ ک ک و پژاک بر مردم مظلوم کردستان محسوب می شود.
عناصر مسلح پ ک ک و پژاک با استقرار در مرزها ، از کولبران اخاذی و باج گیری نموده و این حق گمرگ را کمک و یاری رساند برای آزادی کردستان و احقاق حقوق مردم کُرد می خوانند.
در بسیاری از موارد عناصر مسلح تروریست پس از اخاذی و باج گیری و تامین مایحتاج خود در کمین این کولبران نشته آنان را مورد اصابت گلوله قرار می دهند ، سپس با جوسازی و تبلیغات های گسترده در فضای مجازی و رسانه ها نیروهای جمهوری اسلامی ایران را متهم می نمایند.
با توجه به قانون قضایی جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالا در ایران ممنوع بوده و طبق قوانین مصوب دستگیری کالایی قاچاق ضمن توقیف اموال مشمول جریمه نیز می شود، بنابراین در این مورد نیازی به شلیک و تیراندازی بسوی کولبران نبوده و طبق قانون برخورد می شود.
پژاک بمنظور تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی همبشه این رفتارهای کردستیزانه خود را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می دهد و با بکار گیری کلمات عاطفی و احساسی بدنبال برانگیختن احساس و هیجان مردم می باشد ولی بصیرت و آگاهی مردم کُرد همیشه تروریست ها را در اجرایی سیاست های شوم خود ناکام گذاشته است.

در آخرین مورد از این جنایت ها عناصر مسلح پژاک و پ ک ک بامداد روز شنبه ۱۷ مرداد در نزدیکی روستای “درمان آوا” به گروهی از کاسبکاران و کولبران کُرد حمله کرده اند که منجر به مجروح شدن دو کولبر شده است.

یکی از مجروحان به نام “مجید حسن نژاد” پس از هدف قرار گرفتن به دلیل شدت جراحات به به مراکز درمانی شهر ارومیه منتقل شده است.

مجید حسن نژاد ۴۰ سال سن دارد و دارای سه فرزند دختر و یک پسر است.
اکنون رسانه های وابسته به تروریست ها با جو سازی و شایعه فراکنی افکار عمومی را منحرف می نمایند ، این ادعای پژاک را که کولبران توسط نیروهای نظامی ایران مورد اصابت قرار می گیرند کاملا در تناقض نمی توان چنین ادعای را قبول کرد.
این فرد مجروح اکنون در بیمارستان تحت نظر مجربترین پژشکان درمان می شود و این به معنایی احترام به حقوق شهروندی و همچنین با توجه به قوانین مصوب در قاچاق کالا نیازی به تیراندازی بسوی قاچاقچی نبوده و ادعای پژاک در این مورد سخیفانه و بیشتر بمنظور تخریب جایگاه ایران می باشد.

در طی یک ماه گذشته چندین کولبر دیگر در مناطق مرزی مریوان، خوی، سلماس و ارومیه هدف تیر اندازی عناصر مسلح پ ک ک و پژاک قرار گرفته بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین