۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان

  • ۱۳ دی ۱۴۰۲
  • ۸۴ بازدید
  • ۰

سخنگوی سازمان اورژانس کشور جدیدترین آمار شهدا و مصدومان حادثه تروریستی را اعلام کرد و گفت: تا این لحظه ۷۳ مورد شهید قطعی در این حادثه به ثبت رسیده و ۱۷۰ مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

به گزارش انجمن بی تاوان، بابک یکتاپرست روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ انفجار در این مراسم رخ داده است که اولین آن در منطقه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و دومین انفجار در درگاه قلی بیگ نزدیک مسجد صاحب‌الزمان (عج) بوده است که این انفجارها در نزدیکی محل تجمع امروز برای مرداسم سردار سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی از استان کرمان،‌ مصدومیت این افراد در اثر ازدحام جمعیت و صدای انفجار بوده است. با توجه به اینکه مردم وحشت‌زده شده بودند، این تعداد افراد مصدوم شدند.

به گفته یکتاپرست،‌ مصدوم به مراکز بیمارستانی انتقال داده شده اند.

وی اظهار داشت: پیش از شروع مراسم آمبولانس‌ها در محل مستقر بودند و اقدامات اورژانسی لازم در حال انجام است. همچنین از لحظه اول حادثه مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی و بیمارستانی هستند.

معاون امنیتی استاندار کرمان در گفت وگو با رسانه ها تایید کرد که ۲ انفجار در مسیرهای گلزار شهدا تروریستی بوده است.

فارس نیز نوشته است که هلال احمر اعلام کرده که یکی از امدادگرانی که برای کمک رسانی به مصدومان انفجار اول اعزام شده بود در انفجار دوم به شهادت رسید و دو امدادگر دیگر نیز مجروح شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین