۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماسه ی ۹ دی در بوکان گرامی داشته شد

  • ۱۰ دی ۱۳۹۴
  • ۳۹۶ بازدید
  • ۰

حماسه ۹ دی با برگزاری مراسمی در سالن سیمرغ بوکان گرامیداشته شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوکان ، همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی ، روز چهارشنبه ۹ دی ماه با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان بوکان ، معاون سیاسی و اجتماعی ، بخشداران مرکزی و سیمینه ، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار، روسای ادارات و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در محل سالن سیمرغ این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار شهرستان بوکان در سخنانی اظهار داشت : مصادف شدن این ایام با میلاد با سعادت پیامبر صلح ، صفا و انسان دوستی که خلق عظیم و رحمت العالمین بود ، بسیار مبارک است.

جمال خسروی خاطر نشان کرد : به تعبیر قرآن شیره و عصاره تمامی ادیان علی الخصوص دین مبین اسلام چیزی جز اخلاق حسنه نیست.

وی افزود : همه بزرگان دین و امامان علی الخصوص بنیان گذار کبیر نظام جمهوری اسلامی (ره) در تمامی سفارشات و بیاناتشان بر اخلاق حسنه تاکید کرده اند.

فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد : حماسه ۹دی متعلق به هیچ گروه وجناح خاصی نیست و جریان عظیمی بود که با ایمان مردم تحقق پیدا کرد.

دکتر جمال خسروی گفت : جریان ۹دی جریان خود جوشی بود که از دل مردم برای حمایت از رهبری بیرون آمد.

وی بیان کرد : حضور مردم در ۹ دی بر گرفته از قیام عاشورا که منطبق با فرمایش رهبر معظم انقلاب بود را فصل الخطاب قرار داده وبه صورت خود جوش به وقوع پیوست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوکان اظهار داشت : حماسه تاریخی ۹ دی با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت.

فرماندار شهرستان بوکان در بخش پایانی سخنانش افزود : ۹ دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت ، یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه عمل صالح خودشان را انجام دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین