۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بیانیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت ۹ دی

بیانیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت ۹ دی

  • ۱۰ دی ۱۳۹۴
  • ۳۱۹ بازدید
  • ۰

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــه، متن این بیانیه  به شرح زیر است:
با سمه تعالی
الإمامُ الصّادقُ علیه السلام : العامِلُ عَلى غَیرِ بَصیرَهٍ کَالسّائرِ عَلى غَیرِ الطَّریقِ ، و لا یَزیدُهُ سُرعَهُ السَّیرِ مِنَ الطَّریقِ إلاّ بُعدا
امام صادق علیه السلام : کسى که بدون بصیرت عمل کند، همچون کسى است که در بیراهه رود، چنین کسى هر چه تندتر رود، از راه دورتر مى افتد.
سلام بر رسول مهر و رحمت محمد مصطفی « صلی ا… علیه و آله و سلم » و امام صادق « علیه السلام »  ، سلام بر امتی که راه زیستن را از بهترین خلق خدا به میراث برده اند و با مهر و شفقت انسانیت را معنا نموده اند .
۹ دی تجلی ایستادگی و تفسیر شعور ملتی است که افق های روشن بشریت را ترسیم خواهند کرد . ۹ دی سالروز حماسه ای است که قرنهای آتی را نیز دربر خواهد گرفت و تغییرات کوچک و بزرگ را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد . چرا که در این روز مردمی بر سر پای خود ایستادند و ماهها طوفانهای شر نتوانست قامت آنها را خم کند . این مردم کشته می شوند ولی ذلت زیر پرچم اجنبی را تحمل نمی کنند . آفرین بر  غیرت شما .
امسال نیز در آستانه ۹ دی که با ایام ولادت مسعود پیامبر اعظم « صلی ا… علیه و آله و سلم » و امام جعفر صادق « علیه السلام » متقارن شده است عمری را با شما ملت عزیز سپری می کنیم که همواره بر سر پیمان خود با آرمانهای اسلام و نبی مکرم آن و ائمه هدی «علیهم السلام » و ولی امر مسلمین جهان ایستاده اید . خرسندیم از این که در عصری تنفس می کنیم که رهبری فرزانه از نسل اوصیاء الهی بر ما حکم می راند و به زعم دوست و دشمن عاقلترین قوم است .
امت قهرمان و هم استانیهای عزیز ۹ دی خاطره ای است که هرگز فراموش نخواهد شد و هر سال که از این خاطره می گذرد ابعاد ولایتمداری و ولایت پذیری امت قهرمانی چون شما بر جهانیان اثبات می شود . در ششمین سالروز ۹ دی ضمن عرض ارادت به ساحت رهبر اندیشمند انقلاب حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » و تبریک بر شما ملت استوار به نمایندگی از شما عزیزان اعلام می نمایم که ما مردمان دیار آذربایجان غربی همواره بر سر پیمان خود با رهبرمان و شهدایمان ایستاده ایم و قدمی از آرمانهای پیر جماران عقب نخواهیم نشست و فتنه گران و دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت .
والسلام علیکم ورحمت ا… و برکاته
سید مهدی قرشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *