۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • حضور عناصر پژاک در مناطق مرزی منجر به از هم پاشیدن خانواده ها شده است

حضور عناصر پژاک در مناطق مرزی منجر به از هم پاشیدن خانواده ها شده است

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
  • ۲۰۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : یکی از اهداف اساسی گروهک تروریستی پژاک -کودار در ایران تامین نیرو به هرنحوی که ممکن است می باشد. علی رغم کاهش شدید جذب نیرو به ویژه اعضای ایرانی پژاک، این گروهک تروریستی نسبت به جذب افراد متاهل متمرکز شده است.

در این اواخر پژاک -کودار با استفاده از روشی کثیف و با ایجاد اختلاف مابین زوج های جوان که تازه ازدواج کرده اند آن ها را جذب می کند. با تردد عناصر پژاک – کودار در نواحی مرزی و بخصوص هنگام رفتن روستائیان به ییلاق ها فرصتی برای پژاک ایجاد می شود که بتواند نیروی جدید جذب کند.

این گروهک تروریستی بیشتر بدنبال افراد بی سواد و نوعروسانی که تازه ازدواج کرده اند با شگردهای خاص و با ایجاد اختلاف بین زوجین آن ها را به عضویت خود در می آورد. بنا به گزارش های دریافتی عده ای از اهالی مناطق مختلف به دلیل حضور عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک از رفتن به مناطق ییلاقی صرف نظر می کنند.

در گفتگوهای صورت گرفته با اهالی روستاهای مرزی اذعان می کنند که عناصر پژاک پژاک، دختران و زنان جوان را در یک محل جمع می کنند و برای انها سخنرانی می کنند و در نهایت با دروغ پردازی و فریب آن ها را برای پیوستن تشویق می کنند و اگر کسی مانع شود از طرف آن ها تهدید می شود  و گاهی نیز با دختران به تنهایی گفتگو می کنند.

عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک با نادیده گرفتن اصول و قوانین شرعی و عرفی، زوجین را وادار به جدایی و طلاق کرده و زنان را بالاجبار به عضویت خود درمی آورند. این تفکر از آن جا ناشی می شود که سران وحشی پ.ک.ک و پژاک هیچ اعتقادی به بنیان خانواده نداشته و ازدواج را زندان می دانند.

آنچه که در تحقیقات انجام شده بروی افرادی که به پژاک ملحق شده اند نشان می دهد، ده ها نفر بخاطر جذب همسران شان به پژاک سرگردان و به فحشا و فساد روی اورده اند و به علت عدم طلاق رسمی نمی توانند مجدد ازدواج نمایند.

گروهک های تروریستی کردی، بدون توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه کردستان، درصدد تبعیت کورکورانه از فرهنگ منحط غربی هستند و این سبب شده است تا رفتار ناشایست آن ها خانواده ها را گرفتار نموده و موجب از هم پاشیدن بنیان خانواده گردیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین