۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جزئیات جدید از نحوه به قتل رسیدن سوران اختر ثمر بدست جنایتکاران پژاک

جزئیات جدید از نحوه به قتل رسیدن سوران اختر ثمر بدست جنایتکاران پژاک

  • ۶ دی ۱۳۹۹
  • ۵۵۲ بازدید
  • ۰
به گزارش انجمن بی تاوان، کشتار غیرنظامیان، غارت اموال مردم، تهدید و ارعاب، ترور، شکنجه و تسویه ‌حساب با اشخاص و گروه‌ها یکی از عمده‌ترین شیوه‌ها و ایجاد وحشت توسط گروه تروریستی پژاک بوده و می‌باشد.
در یکی از جنایت های عناصر پژاک که مدتی قبل اتفاق افتاد سازمان تروریستی پژاک اقدام به شکنجه و سپس قتل سوران اخترثمر جوانی از منطقه‌ی اورامانات مریوان نموده‌اند. بنا به اخباری که در رسانه های محلی منتشر شده، اعضای گروهک تروریستی(پژاک) پس از شکنجه نمودن جوان کرد اقدام به بستن کتف، دستها و پاهای مقتول نموده و سپس ۶ گلوله از نزدیک به سینه وی شلیک کرده‌اند. به علت شکنجه‌های پیوسته و ضرب و شتم سوران اخترثمر پاهای مقتول شکسته بود.
نحوه شکنجه و کشتار جوان کرد مریوانی(روستای روآر) یادآور جنایات هولناک داعش می‌باشد، هر چند که به باور راقم این سطور (پ‌ک‌ک)، (پژاک)، (ی‌پ‌گ) و دیگر سازمان‌های تروریستی کردی مشابه چیزی جزء ورژن سکولار داعش نیستند.
پ.ک.ک و پژاک از طریق باج‌گیری از قاچاقچیان و تجارت انواع مواد مخدر و انسان امرار معاش می‌کند.
بنا به گزارش یکی از فعالین مدنی مریوان نحوه ترور سوران اخترثمر به شکل زیر صورت پذیرفته است:
… شب دوشنبە ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ برابر با ۲/۶/۲۰۲۰ میلادی، ساعت ۱۲ نیمه شب، در منطقەی اورامانات مریوان و در کوهستانهای “کوسالان” در مجاورت خانەباغهای “ژونی” کە خانەباغ اهالی روستای “روار” را شامل می شود، یکی از جوانان این روستا بە اسم “سوران اخترثمر” بە دست تروریست های پژاک بە شیوەای وحشیانە و غیر انسانی بە قتل رسیدە است.»
…«گروە پ.ک.ک و پژاک، یکی از دوستان سوران بە اسم “رامین” کە در کوهستانهای مجاورت خانەباغهای “ژونی” گلەداری می کند و چوپان بودە را اسیر و با گذاشتن اسلحە بر سرش او را ناچار می کنند کە با سوران تماس گرفتە و از او بخواهد کە نان و لوازم دیگر مورد نیاز را برایش بە کوهستان ببرد. سوران هم از روی دلسوزی و بنا بر عرف رفاقت، با یکی دیگر از دوستان  خود لوازم لازم را تهیە و با ماشین خود بە سوی “ژونی” راە می افتند.”
راوی با اتکا بە سخنان دوست سوران می گوید: «قبل از اینکە بە ژونی برسیم چند نفر از نیروهای پ.ک.ک و پژاک، ماشین ما را متوقف کردە و مارا از ماشین پیادە کردند. آنها نخست موبایلهای ما را گرفتند و سوران را با خود بردند.{تروریستهای پژاک و پ‌ک‌ک} بە دوستش گفتەاند چند لحظە کنار ماشین صبر کن کار کوچکی با سوران داریم و بعد از مدتی کوتاهی بە تو ملحق می شود.»
بە گفته راوی بعد از چند ساعت صبر کردن سرانجام دوست سوران مشکوک شدە و پیادە خود را بە خانەباغهای ژونی می رساند و از اهالی آنجا درخواست کمک می کند. اما وقتی مردم بە مکان دستگیری سوران بر میگردند و بعد از مدتی جستجو، جنازەی سوران را در حالی کە اثر ۶ گلولە روی بدنش بودە و با کتف بستە و دست و پای شکستە، در جایی نزدیک محل دستگیریشان پیدا می کنند و سپس جنازە او را بە پزشک قانونی مریوان منتقل می کنند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین