۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جرائم ، جنایات و اقدامات تروریستی و ضد مردمی پژاک

  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۲
  • ۴۳۲ بازدید
  • ۰


انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:گروهک ضد مردمی و تروریستی پژاک تاکنون اقدامات تروریستی فراوانی را علیه مردم کرد منطقه انجام داده و جنایات بیشماری را مرتکب شده است که به بخش هایی از آن اشاره می شود .

۱- ترانزیت مواد مخدر : این گروهک مهمترین و بلکه تنها ترانزیت کننده سازماندهی شده مواد مخدر در این منطقه است طوریکه اگر فرد یا گروهی بطور مجزا و مستقل از این گروه به این کار مبادرت ورزد ، سریعاً وارد عمل شده و با وی تسویه حساب کرده و از مقابل خود بر میدارند . ترانزیت مواد مخدر با اهداف مالی و نیز به فساد کشاندن جوانان این مرز و بوم صورت می گیرد .

۲- قاچاق گسترده مشروبات الکلی : بنا بر اعلام مراجع رسمی کشور ، بیش از ۸۰ درصد مشروبات الکلی وارد شده به کشور با کمک یا دخالت مستقیم این گروهک صورت می گیرد . گروهک در یک اقدام کاملاً هماهنگ با کشورهای اروپایی و آمریکاییها و عوامل آنها در داخل کشور و با هدف تخریب باورهای دینی و ایمانی جوانان این مرز و بوم ، مشروبات الکلی دپو شده در خنیره و دیگر مناطق شمال عراق را تا شهرهای مرزی کشور جمهوری اسلامی ایران اسکورت کرده و به شهرهای عمقی کشور می رساند . مقصد نهایی این مشروبات ، شهرهای مذهبی کشور از قبیل مشهد ، قم و همینطور تهران ـ به عنوان ام القرای جهان اسلام ـ و دیگر شهرهایی است که وجهه اسلامی ، ایمانی و انقلابی بالا و شناخته شده ای دارند تا به این وسیله با به فساد کشاندن جوانان این شهرها و رواج میگساری و مشروبات الکلی ، وجهه این شهرها را خراب نموده و پشتوانه مردمی نظام در این شهرها را در سالهای آتی تضعیف کنند.

۳- قاچاق انسان : گروهک در قبال دریافت مبالغ هنگفت از خروج مرزی های غیر مجاز اعم از اتباع ایرانی یا اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان و با وعده کار در شمال عراق یا کشورهای اروپایی بطور گسترده ای در قاچاق انسان در این منطقه نقش دارد.

۴- قاچاق سلاح و مهمات : گروهک با کمک و پشتیبانی آمریکائیها و با همکاری منافقین ، انواع سلاح ، مهمات و دیگر تجهیزات نظامی را با هدف ناامن ساختن شهرهای کشور به ویژه تهران و شهرهای بزرگ وارد کشور میکند . دستگیر شدگان در فتنه ۸۸ و سلاح و مهمات بدست آمده در این فتنه و اعترافات دستگیر شدگان ، نقش این گروهک در قاچاق سلاح و مهمات را به خوبی آشکار ساخت .

۵- ایجاد نا امنی در منطقه : انفجار و تله گذاری در مسیر انسانهای بیگناه ، حمله به نیروهای نظامی و انتظامی که مسئول حفظ آرامش و امنیت در کشورند و همینطور حمله به پاسگاههای پلیس و راهنمایی و رانندگی که مسئول حفظ نظم و سهولت آمد و شد در شهرها و جاده های کشورند ، یا حمله به سایر کارمندان دولت که مشغول جاده سازی ، عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم هستند ، همه و همه تنها بخشی از جنایات این گروهک است که از بدو پیدایش آن تاکنون به کررات در گوشه و کنار این منطقه اتفاق افتاده است .

۶- تهدید و ضرب و شتم مردم و همکاران نظام : این گروهک ، در روستاها و مناطق دور افتاده که نیروهای نظامی و انتظامی در آنجاها حضور ندارند ، با مراجعه به در منازل مردم فهیم ، انقلابی و با فرهنگ منطقه را که به عضویت سپاه و بسیج در آمده و در راستای مقابله با بیگانگان و مزدوران آنها با نظام اسللامی همکاری میکنند ، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و ضرب و شتم و تهدید آنها نموده از همکاری با نظام و مأموران دولتی باز میدارند . اما این ترفند آنها نیز مؤثر نیفتاده و مردم همچنان به کشور و نظام اسلامی وفادارند و بارها از مسئولین خواسته اند که امنیت را در منطقه برقرار نموده و از ورود این مزدوران به خاک میهن اسلامی و ضرب و شتم مردم جلوگیری نمایند .

۷- ترور روحانیت اهل تسنن : تعداد زیادی از ماموستاهای(روحانیون) منطقه به علت عدم همراهی با گروهک ، به طرز وحشیانه ای به شهادت رسیده اند که عمق عصبانیت گروهک از مردم و روحانیت و همینطور فاصله مردم و روحانیت با این گروهک مزدور بیگانه را نشان میدهد .

۸- آدم ربایی ، تجاوز به نوامیس ، باجگیری و غارت اموال : ربایش اعضای خانواده همکاران نظام در منطقه و اخاذی برای آزادی وی ، قتل و غارت اموال و نوامیس مردم ، موضوعی است که به کرات در روستاهای مرزی اتفاق می افتد و مردم نجیب و صبور منطقه همواره از تعدیات و ظلم و جنایات این گروهک مزدور و ضد خدا و ضد مردم ، بارها و بارها نالیده اند.

۹- جلوگیری از عمران و آبادانی منطقه : از آنجایی که حیات گروهک در ناامنی و عقب ماندگی منطقه نهفته است ، لذا گروهک با آتش زدن ماشین آلات مهندسی و راهسازی که مشغول خدمات عمرانی و سازندگی در کردستان هستند و تهدید و ضرب و شتم و به شهادت رساندن خدمه آنها سعی دارد مانع از عمران و آبادانی منطقه شده و به این وسیله دستاویزی برای اقدامات ضد مردمی و جنایتکارانه خود داشته باشد .

مواردی که ذکر شد ، تنها فهرستی کوتاه از اقدامات متعدد این گروه جنایتکار در نقاط مختلف کردستان علیه مردم نجیب و شریف کرد می باشد که آسایش را از مرم منطقه سلب و توسعه و عمران در کردستان را با مشکل و کندی مواجه ساخته است . بی شک بیان همه جنایات و ذکر همه مصادیق مجالی دیگر می خواهد که از حوصله این بحث خارج است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین