۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جایگزین فراری‌ها در پژاک

  • ۸ بهمن ۱۳۹۲
  • ۲۰۸ بازدید
  • ۰

پژاک مدام برای پُرکردن جای خالی اعضای فراری، مشغول آموزش دادن افراد منتخب براساس معیارهای فرقه‌یی است تا در مواقع ضروری و بحرانی همچون حالا، از آنها استفاده کند. پس از فرار بریار گابار و تقسیمات جدید در این فرقه که معمولاً توسط سرکردگان پ‌ک‌ک صورت می‌گیرد، به منظور کنترل اوضاع و برگرداندن آرامش به فضای فرقه‌یی است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پ ک ک در اقدامی دانشمندانه فواد بریتان از اهالی شهرستان مهاباد را جایگزین عضوء جدایی شده ی خود کرده اند. فواد بریتان سال ها پیش به عضویت پژاک درآمده، اما در اوایل عضویت نزد مصطفی قره‌سو فرستاده شد تا نزد ایشان آداب معاشرت ترکی و تفکر به روش ترکی را یاد بگیرد و در ضمن در کارهای شخصی قره‌سو هم به وی کمک کند. مثلاً برای این مغز ترکی پ‌ک‌ک غدا آماده کند و لباس‌هایش را بشوید و شب‌ها هم نگهبانی بدهد تا قره‌سو در کمال آرامش بخوابد.

حال این فواد که از فیلترهای پ‌ک‌ک عبور کرده، بعنوان کوردیناسیون پژاک منصوب شده است. این رسم دیرین این فرقه‌هاست که برای انتخاب فردی بعنوان رئیس یک بخش و یا پُستی همچون کوردیناسیونی پژاک، باید ماهها و بعضاً سالها تحت کنترل باشد و آموزش ببیند که از جمله آموزش‌ها همان خوش‌خدمتی‌هایی است که ذکر شد.

حال این آقا فواد بعد این همه سال خدمت به شیخ ترک پ‌ک‌ک، بعنوان کوردیناسیون منصوب شده است. سرکردگان پ‌ک‌ک به چنین افرادی بیشتر از سایرین اطمنیان دارند هرچند به هیچ عضو ایرانی اعتماد ندارند. فواد برای شروع کار، از حقوق شهروندی گفته و خواسته نمایشی خوب به اجرا بگذارد. چراکه بعد از این تقسیمات جدید، مبارزه بر سر اینست که کدامیک از سرکردگان تازه منصوب شده، بعنوان مرد رسانه‌یی پژاک خود را نشان خواهد داد. سیروان آریو لیلاخ، فواد بریتان و ….؟

در هرصورت باید پس از مدتی منتظر شنیدن خبر فرار آقا فواد و شیخ سیروان باشیم. به قول کُردها گفتنی، هنوز خونشان گرم است. به محض سردشدن خونشان، تازه به بعد جستجوگر مغزشان رجوع می‌کنند و می‌فهمند چه کلاهی سرشان رفته و آن زمان همان لحظه‌ی تاریخی است که باید همچون بریار گابار و دیگر فراری‌ها از این محیط خفقان و ایدئولوژیک پ‌ک‌ک و پژاک فرار کنند.

توصیه ما به این تازه منصوبی‌ها اینکه، بیائید و این تجربه را تجربه نکنید که خطاست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین