۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • جامعه دمکراتیک استراتژی نوین پژاک/ شعاری به منظور ناامنی و آشوبگری در ایران

جامعه دمکراتیک استراتژی نوین پژاک/ شعاری به منظور ناامنی و آشوبگری در ایران

  • ۲۲ دی ۱۳۹۸
  • ۳۷۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: ایران به عنوان کشوری که جغرافیای فرهنگی و سیاسی آن از اهمیتی اسراتژیک برخوردار است. نیروی بالقوه سیاسی و اقتدار ایران در منطقه خاورمیانه و امنیت پایدار غیر قابل انکار باوجود بحران های شدید در منطقه ، گروه های معاند و ضد انقلاب را به چالش کشانده و بدنبال راهکاری به منظور ناامنی و آشوبگری در ایران هستند.
جمهوری اسلامی ایران از اویل انقلاب با هجمه ها و تحرکات گروه ها و احزاب مواجه بوده ولی خواست و اراده ملت ایران این احزاب و گروه های معاند را همیشه در تمامی عرصه ها ناکام گذاشته است.
توافق هسته ای ایران با ابر قدرت های جهانی جمهوری اسلانی ایران را در مسیر جهانی شدن قرار داده است. ابر قدرت های جهانی نیز امروزه به این موضوع مهم پی برده اند که ایران در حل بحران سوریه می تواند نقش بسزایی را ایفا نماید . ارتقاء روابط دیپلماتیک ایران با کشورها و تمایلات مضاعف دولتها به بر قراری روابط سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران ، در “عصر جهانی شدن” این کشور را به قدرتی جهانی مبدل ساخته است .
جمهوری اسلامی ایران کشوری گسترده و پهناور با اتکا به اقوام مختلفی ایرانی که ملت عظیم ایران را تشکیل داده ، به این توانمندی مهم دست یافته و می توان این پیروزی و اقتدار را حاصل فداکاری و ایثار ملت ایران نامید.
گروه های معاند و ضد انقلاب که غلامان حلقه به گوش کشور امریکا و اسرائیل می باشند ،چشم دیدن این همه موفقیت و سربلندی ایران اسلامی را نداشته و با ترسیم استراتژی های نوین بدنبال ناامنی و آشوب در ایران هستند.
اختلافات قومی و مذهبی از مهمترین سیاست آنان در رسیدن به اهدافشان می باشد و تاکنون اقداماتی را در زمینه به اجرا گذاشته اند ولی بصیرت ملت ایران و همچنین رهنمود های مقام معظم رهبری ، همچنان انان را در نیل به اهداف شوم شان ناکام گذاشته است.
از میان گروه های معاند و ضدانقلاب تازه وارد که خود را ناجی خاورمیانه می د اند” گروهک تروریستی پژاک” است.
پژاک بمدت ۱۰ سال با تحرکات نظامی و ترویستی مناطق غرب و شمالغرب کشور را ناامن کرد ولی به این نتیجه دست یافت که در عرصه نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته و مهم ترین نکته اینکه این رفتار پژاک از مقبولیت مردمی برخوردار نمی باشد.
پژاک که چهره ای منفور در کردستان ایران و مردم کُرد به جای گذاشته است ، بمنظور انحراف افکار عمومی با تاسیس سیتمی بنام کودار با به عرصه سیاست نهاد.
اکنون کودار با ادعاهای مضحکانه و سخیفانه در کوه ها و دره های قندیل برای ملت ایران سیاستگذاری و برنامه ریزی می نماید.
از جمله شعارهای بی خردانه کودار سیتم دمکراتیک در ایران است و با این شعار بدنبال اتحاد تمام اقوام ایرانی اعم از کُرد ،ترک ، لر ، بلوج ،عرب و … برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کودار یا همان پژاک با اشرافیت به این موضوع ، در کردستان ایران از مقبولیت و مشروعیت مردمی برخوردار نمی باشد ،بدنبال تحریک و تشویش اذهان سایر اقوام ایرانی بر آمد تا بدین شیوه سیاست های فاشیسم خود را به اجرا در آورد.
پژاک با وجود اختلافات عمیق با سایر گروه های کُردی نظیر کومله و دمکرات و همچنین اختلاف شدید با مسعود بارزانی برای رسیدن به حاکمیت بر مردم کردستان ،در ادعای مضحکانه شعار دمکراتیک و کنفدارلیسم سر می دهد .
کودار یا همان پژاک زمانی می تواند شعار دمکراتیک سر دهد که با سایر احزاب کُردی رفتار مسالمت آمیز داشته باشد ،زمانی که این احزاب برای رسیدن به قدرت به روی همدیگر سلاح می کشند و خون همدیگر را می ریزند چگونه ادعای جامعه دمکراتیک را دارند؟!
اکنون پژاک در این مقطع از مقبولیت و جایگاه مردمی کردستان برخوردار نمی باشد حال چگونه در پی جلب نظر و رضایت سایر اقوام ایرانی است ؟!
عقل و شعور ملت ایران بویژه مردم کردستان به این نکته از شکوفایی رسیده تا سرنوشت خود را به دست تعدادی یاغی و قاچاقچی موادر مخدر که بیشتر عمر خود را در کوه ها و دره ها با فساد اخلاقی می گذرانند بسپارند.
پژاک و سایر گروه های تروریستی بایستی به این نکته توجه نمایند که ملت بزرگ ایران هیچ وقت گروهی اسلحه به دست که تمام عمر خود را با خشونت و خونریزی سپری کرده اند، بعنوان ناجی قبول نخواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین