۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جاش کیست ؟ چرا پژاک این افراد را تهدید به مرگ می کند؟

  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۴۹۷۱ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : “جاش” لغتی پرکاربرد در میان احزاب تروریستی کُرد بویژه پ ک ک و پژاک است،
پژاک جاش را این گونه تعریف می نماید:”کسی که بویی از غیرت کورد بودن نبرده ، آرمان های سرزمین و مردم خود را فراموش میکند و در قبال پول و سمت و زندگی آسوده ملت خود و آرزوهایشان را میفروشد جاش است …”
جاش در هر جناحی که باشد جاش است …

حال چه از کوردهای منگور باشد …

چه رییس قبایلی که به خاطر پول به قاضی محمد پشت کردند باشد …
پژاک و پ ک ک بر این باور است که جاش ها افرادی خود فروخته هستند که به مردم کُرد خیانت می کنند و سزایی این رفتار آنان مرگ است،بنابراین همیشه در پی ترور این افراد است و همیشه آنان و خانواده های ان را تهدید به مرگ می نماید.
اکنون ببینیم این افراد چه کسانی هستند که پژاک به خون آنان تشنه است؟
این افراد در کشور ما ، ایران اسلامی افرادی هستند متعهد به نظام جمهوری اسلامی و معتمد در میان قبایل کُرد دارای ارزش و احترام بسیار در میان کُردها .این گونه افراد در دفاع از خاک و میهن اسلامی همیشه پیش قدم بوده و اجازه نفوذ و تجاوز دشمن را نداده اند و دوشا به دوش سایر اقوام ایرانی از کشور دفاع کرده اند و می کنند.
photo_2002-01-01_00-11-45
از دیدگاه پژاک هر فردی را که در استخدام ادارات و نهاده های دولتی و نظامی باشد خائن به مردم کُرد بوده و بایستی به قتل برسد.
تاکنون هم وطنان کُرد بسیاری به دلیل استخدام در ارکان دولتی توسط پژاک به قتل رسیده اند.
پژاک این گونه افراد را مانعی بزرگ در قبال خود می بیند بنابراین اقدام به حذف فیزیکی این افراد می نماید…
از جمله مشکلاتی را که این افراد برای پ ک ک و پژاک بوجود می آوردند می توان به عضوء گیری گروهک در روستا ها و شهرها اشاره نمود،افراد مومن و متعهد در روستا ها با تشریح سیاست های پژاک و اطلاع رسانی از ماهیت پ ک ک و پژاک خدمات شایانی به خانواده ها و جوانان کُرد می کنند ولی پزاک این رفتار را خیانت به مردم کُرد خوانده و آنان را ترور می نماید، بعنوان نمونه می توان به ملاعظیم مشهور زاده اشاره کرد که پزاک وی را به همین دلیل به شهادت رساند.
پژاک مدعی احقاق حقوق کردهاست ولی هر هم وطن کُردی را که در ادارات دولتی شاغل و بدنبال کسب حلال برای فرزندان خود باشد ترور می کند، این رفتار پژاک با ادعای آنان کاملا در تناقض است.
سران و فرمانده هان پژاک بارها جمهوری اسلامی ایران را متهم به جاش پروی و مزدور سازی محکوم و کسانی را که به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند تهدید به مرگ می کنند. این رفتار پژاک کاملا مشهود است که این فرقه تروریستی کاملا کردستیز و کشتار کردها را مسیر مبارزاتی خود عنوان می دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین