۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توهین وبسایت العربیه به پژاک

  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۳۹ بازدید
  • ۰

در عصر ارتباطات ماهیت خشونت طلبی و تروریستی پژاک کاملاً ملموس بوده و ماهیت تروریستی فرقه ی پ ک ک و زیر شاخه های آن روز به روز در سطح جهان بر همگان هویدا می گردد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : انجمن بی تاوان آذربایجان غربی بعنوان تشکلی مردم نهاد و غیر دولتی، تروریسم را در سطح جهان محکوم کرده و فعالیت های خود را در راستای آنتی تروریسم انجام می دهد.
وب سایت العربیه وابسته به خط فکری القاعده و سلفیت جزء گروهک های تروریستی خطرناک در سطج جهان محسوب می شود ، ولی با وجود چنین شرایطی این تروریست ها فرقه ی تروریستی پژاک را قبول نداشته و آنان را محکوم می نمایند.
وبسایت‌ العربیه با انتشار یک خبر و عکسی از اعضای تروریستی پژاک اعضای مسلح این فرقه را “چته‌های ضد انقلاب” عنوان کرده است.استفاده این سایت از عبارت چته برای اعضای پژاک منجر گردید تا سران گروهک عکس العمل نشان داده و با ترفندی ماهرانه این رفتار را توهین به مردم کُرد عنوان کنند ، درحالی العربیه فقط اعضای پژاک را مخاطب قرار داده و این موضوع ارتباطی به مردم کُرد ندارد.
اکنون بیشتر سایت های ضد انقلاب و اپوزسیون بر علیه پژاک مطالبی را منتشر می کنند که این نشان از بی هویتی و تروریست بودن پژاک در تمام دنیا می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین