۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • تونل های تروریستی ساخته شده توسط PKK/YPG با کمک لافارژ مشاهده شد

تونل های تروریستی ساخته شده توسط PKK/YPG با کمک لافارژ مشاهده شد

  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۵۵۳ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، رابطه کثیف شرکت سیمان فرانسوی لافارژ با سازمان های تروریستی با جزئیات جدیدی که نمایان می شود، آشکارتر می شود. TRT Haber وارد منطقه تونل های ترور ساخته شده توسط PKK/YPG با کمک این شرکت در سوریه شد.

صدها کیلومتر تونل تخریب شده پس از عملیات چشمه صلح، بزرگی کمک هایی را که سازمان تروریستی از لافارژ دریافت کرده است، نشان می دهد.

بر اساس اخبار داملا بورچلر از TRT Haber، غول سیمانی فعال در سوریه در منطقه بین مرز ترکیه و بزرگراه M4؛ لافارژ با جنگ داخلی که در سال ۲۰۱۱ آغاز شد، فعالیت خود در سوریه را متوقف نکرد.

این شرکت که مستقیماً با YPG به منظور تقویت تا عملیات چشمه صلح همکاری می کرد، به یک شریک غیرنظامی تبدیل شد که برای افزایش ظرفیت نظامی سازمان تروریستی تلاش می کرد.

اسناد منتشر شده در مستند Factory نشان دهنده مهر لافارژ بر روی تونل های تروریستی حفر شده توسط سازمان تروریستی PKK/YPG است.

خط تونل به طول تقریبی ۱۵۰ کیلومتر در تل ابیض از مرکز شهر تا پایگاه های نظامی و از آنجا تا عین العروس امتداد دارد.

این شرکت فرانسوی پایه ده ها تونل دیگر را مانند این تونل گذاشت.

از هر سازمان تروریستی که بر فرانسوی‌ها در منطقه تأثیر بگذارد، حمایت می‌شود.»

لافارژ همچنین کمک زیادی به ساخت مقر موسوم به سازمان تروریستی کرد.

صالح حاجی عبدالله رئیس مجلس محلی تل ابیض با بیان اینکه فرانسه به خاطر منافع خود از طریق این شرکت به سازمان های تروریستی کمک می کند، گفت: “نام آن فرقی نمی کند. داعش باشد یا YPG… هر سازمان تروریستی که منطقه ای را باز کند. از نفوذ فرانسوی ها در منطقه حمایت می شود.” گفت.

غیرنظامیانی که در میانه معامله کثیف با تروریست ها بودند، سال ها در کنار این تونل های ترور زندگی می کردند.

پس از عملیات سازماندهی شده توسط نیروهای مسلح ترکیه، تونل های ترور یکی یکی پاکسازی شدند. کارخانه غول سیمان هنوز در مناطق مختلف به تروریسم خدمت می کند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین