۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تروریست آدمخوار النصره به هلاکت رسید

  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
  • ۲۷۷ بازدید
  • ۰

به گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه ، خالد حمد معروف به « ابو سکار » که سه سال پیش ویدئوی خود را در حالی که مشغول خوردن قلب یک سرباز کشته شده ارتش سوریه بود ، منتشر کرد به دست نیروهای یک گروه تروریستی دیگر در سوریه به هلاکت رسید .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ،در مه ۲۰۱۳ ویدئویی در فضایی مجازی منتشر شد که در آن خالد حمد با شکافتن سینه یک سرباز کشته شده سوری ، قلب وی را از جا درآورده و آن را می خورد . این تروریست جبهه النصره در این ویدئو می گوید : « به خدا سوگند که قلب های شما سربازان اسد را از سینه خارج کرده و می خوریم . ما فرزندان بابا عمر هستیم … ما قلب های شما را می خوریم تا شما را نابود کنیم . » اکنون و با گذشت سه سال از این اقدام ، این تروریست آدمخوار به ضرب گلوله تعدادی از شبه نظامیان گروه تروریستی رقیب به هلاکت رسیده است . دیده بان حقوق بشر سوریه مرگ این تروریست را تسویه حسابی میان النصره و دیگر گروه های تروریستی ، افراط گرا و تکفیری فعال در سوریه دانسته است .
از ابتدای جنگ در سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون بیش از ۴۷۰ هزار انسان جان خود را از دست داده و میلیون ها تن دیگر نیز خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شده اند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین