۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تحصن خانواده های کودکان ربوده شده توسط پ.ک.ک و پژاک در مقابل دفتر HDP ادامه دارد

تحصن خانواده های کودکان ربوده شده توسط پ.ک.ک و پژاک در مقابل دفتر HDP ادامه دارد

  • ۹ فروردین ۱۴۰۱
  • ۱۷۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، تحصن خانواده ها که در مقابل دفتر نمایندگی حزب دموکراتیک خلق در شهر دیاربکر با ادعای ربوده شدن اجباری کودکانشان توسط سازمان تروریستی پ.ک.ک به کوهستان در روز ۹۳۸ ادامه دارد.
پدری بنام سلیمان آیدین که دست به تحصن زده است، خواستار بازگشت فرزندان خود و سایر افراد که در بند پ ک ک است شد.تحصن اعتراضی انها در مقابل ساختمان HDP در دیاربکر در روز ۹۳۸ با ادعای ربوده شدن اجباری فرزندانشان در مقابل ساختمان ادامه دارد.. پدر سلیمان آیدین گفت :که ۹۳۸ روز است که در مقابل دفتر HDP منتظر پسرش اوزکان (۲۲ ساله) است که به ادعای او ۷ سال پیش توسط سازمان تروریستی پ.ک.ک ربوده شده است.
پدر آیدین با بیان اینکه سازمان های تروریستی پ.ک.ک و HDP آنها را تحت تعقیب قرار داده اند، گفت: «همانطور که می بینید ما در مقابل حزبی هستیم که ۹۳۸ روز است که فرزندان این افراد را می دزدد. حدود ۷ سال است که HDP پسرم را فریب داده و به کوه فرستاده است. سالهاست که از پسرم خبری ندارم. پسرم به جای اینکه برای پ.ک.ک مهمات ببرد، نان بیاورد خانه اش. پسرم ۱۵ ساله بود که به کوه اعزام کردند و پسرم الان ۲۲ سال دارد. من عکس پسرم را در سایت های نزدیک به سازمان تروریستی دیدم اما نتوانستم او را بشناسم. به چه حقی به ما ظلم می کنند؟ اگر پسرم صدای من را می شنود، گفت: پسرم، به جای اینکه برای پ.ک.ک مهمات و مهمات حمل کنی، بیا تسلیم شو و به خانه خود نان ببر.
آیدین که از پسرش و فرزندان دیگر خانواده های ربوده شده در کوه خواست تسلیم شوند، گفت: «پسرم، اگر صدای ما را می شنوی، بیا و تسلیم نیروهای امنیتی شو. دولت ما پدر است، دولت ما دلسوز است و تسلیم آغوش دلسوز دولت ما باشید. ببین پدر و مادرت بدبخت درب این HDP هستند و منتظرت هستند. ببین اعضای HDP (حزب دمکراتیک خلق )کرکره درها را می بندند و از اینجا فرار می کنند . فرار کن و تسلیم شو. او گفت: «تا شما نیایید ما هرگز اینجا را ترک نمی کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین