۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبیعض میان زنان و دختران در فرقه های تروریستی +( عکس)

  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۱۵۷۳ بازدید
  • ۱

تبعیض در میان زنان و دختران گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک کاملاً مشهود و ملموس می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرقه های تروریستی پ ک ک و پژاک بر اساس ایدئولوژی منسوخ و پوچ عبدالله اوجالان جایگاه خاصی را برای زن در جامعه تعریف کرده است. اوجالان در نوشته های خود ظاهراً به زن و جایگاه زنان اهمیت می دهد ، او زنان را به وجود آورنده ی تمدن و عناصر آن مانند دولت ، مذهب ،علم و … می داند، دیگر اینکه او ادعا می کند ، اول زن بوده که به آگاهی رسیده و آن گاه علم و تمدن پیشرفت کرده است.
عبدالله اوجالان بدون توجه به تفاوت های بنیادین زن و مرد اعم از جسمی و روحی همه را موجوداتی یکسان تلقی کرده و عدالت را به سخره گرفته است. اوجالان در موضوع زنان ، داعیه دفاع از حقوق و ایجاد نمونه ای جدید از زنان دارد که روی پای خود ایستاده و جدا از وظایف و گرایشات جنسی و خانوادگی به مبارزه سیاسی می پردازد.
اوجالان در حقیقت زن را به ارتقاء نرسانده بلکه او را به چیزی شبیه یک مرد خشن تبدیل کرده که خودش هم نمی داند آیا مرد است یا زن ؟
زنانی را که در این فرقه ها حضور یافته اند هیچ راه بازگشتی برای انان وجود ندارد ، چون آنها از خانه و کاشانه ی خود گریخته و مطرود جامعه و خانواده شده و در محل زندگیشان به چشم روسپی به آنها نگریسته می شود.
گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک مدعی هستند که زنان و دختران از جایگاه برتری برخورداند، اما این ادعا با رفتارهای آنان در تناقض می باشد.
مهمترین موضوعی را که بایستی به آن توجه کرد عدم برخورداری جایگاهی برابر و یکسان برای زنان و دختران می باشد ،موقعیت زن در این گروه های تروریستی بستگی به عواملی دارد که منجر به وجه تمایز میان زن ها در فرقه شده است و زنان را به دو گروه تقسیم کرده است.
گروه اول زنان و دختران زیبارو : دختران و زنان زیبا رو در میان سران فرقه از اهمیت و جایگاه برتری برخوردارند ، در این فرقه های تروریستی دختران زیبارو نسبت به سایر دختران پله های ترقی را زودتر پیموده و در کنار فرمانده هان قرار می گیرند، بیشتر این دختران برای آنکه چهره ی زنانه ی خود را از دست ندهد از برخی کارها منع شده اند و بیشتر اوقات خود را در مکان های به دور از گرما و سرما زندگی می کنند اما متاسفانه این دختران بخت برگشته مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گیرند و تبدیل به بردگان جنسی شده اند.
گروه دوم زنان و دختران با چهره ی معمولی : این دختران و زنان بدلیل داشتن چهره ی معمولی هیچ گونه توجهی به احساسات روحی و زنانه ی آنان نشده و در مقابل گرما و سرما و انجام دادن کاری سخت و خشن چهره ی لطیف زنانه ی خود از دست داده ، و پا به پای مردان گروهک کارهای مردانه انجام می دهند ، این زنان در بیشتر عملیات های نظامی شرکت کرده و جزء اعضای نظامی محسوب می شوند.

اصلی ترین و بنیادی ترین واحد و اساس تشکیل یک جامعه نهاد خانواده است و حتی از روی همین الگوی خانواده است که قبیله و شهر و در نهایت دولت به عنوان یک خانواده است که قبیله و شهر و در نهایت دولت به عنوان یک خانواده بزرگ شکل می گیرد . حال پ.ک.ک و پژاک با تخریب نظام خانواده ، در حقیقت شالوده ی نظام اجتماعی را در هم می شکند و این یکی از مصادیق مهم ، دال بر غیر علمی بودن و غیر عقلانی بودن ماهیت ایدئولوژیک پ.ک.ک و پژاک می باشد. زنانی که پ.ک.ک و پژاک تولید می کنند ، موجوداتی هستند که حتی خود را فراتر از مردان دیده و چنین فردی هیچ گاه نمی تواند در زیر یک سقف با یک مرد زندگی کند و با او به تفاهم برسد . او موجودی خود پسند و خود محور بار می آید که معتقد است جامعه را باید خط کشی کرد و در یک طرف مردان و در طرف دیگر زنان را قرار داد. متاسفانه پ.ک.ک و پژاک در کردستان بر روی دخترانی که مجبور به ازدواج تحمیلی می شوند ودر شرف خود سوزی هستند کار می کنند و از موقعیت ضعیف روحی آنها سوء استفاده می نمایند.
عکس های ذیل بیانگر وجود تبعیض بیش از حد  در میان زنان فرقه می باشد…

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. مرگ بر اکراد تروریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *