۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بشار اسد آب و برق پ.ک.ک را قطع کرد

  • ۵ شهریور ۱۴۰۱
  • ۲۲۵ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، پس از تحولات ترکیه و سوریه، تنش میان حکومت بشار اسد و پ.ک.ک افزایش یافته است. دولت سوریه برق و آب را به شیخ مکسوت، اشرفی و منبج اشغال شده توسط پ.ک.ک متوقف کرد. پس از تصمیم دمشق، حامیان تروریسم در برخی مناطق پوسترهای اسد را پاره کردند.
سازمان تروریستی پ ک ک/ ی.پ.گ اعلام کرد که در کل منطقه اشغالی از جمله شرق فرات و منبج بسیج اعلام شده است. سازمان تروریستی PKK/YPG که در گذشته در اتحاد با دولت سوریه فعالیت می کرد، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که سه منطقه تحت کنترل آنها توسط عناصر امنیتی حکومت سوریه محاصره شده است.

این سازمان تروریستی مدعی شد که این قطعی ها فقط مربوط به آب و برق نبوده و از ورود انواع دارو و مواد غذایی به این شهرک ها نیز توسط عناصر امنیتی سوری جلوگیری شده است. این تحولات در محورهای عین العرب، حسکه، قامشلی، عین عیسی، تل تمر و تل رفعت نیز منعکس شد، جایی که حکومت مرکزی و عناصر پ.ک.ک در هم تنیده هستند. اعضای این سازمان تروریستی در برخی از نقاط اقدام به ایجاد ایست بازرسی کردند و یک برنامه بررسی هویت برای مقامات حکومت سوریه راه اندازی کردند. از سوی دیگر، تروریست های پ ک ک/ ی.پ.گ تلاش کردند از گشت زنی مشترک ترکیه و روسیه در عین العرب جلوگیری کنند و تظاهراتی را علیه روسیه ترتیب دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *