۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه علنی گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک برای تجزیه ایران

  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۱۶۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، در روزهای گذشته چند به اصطلاح مسئول عالی رتبه پ‌ک‌ک \ پژاک از جمله تروریست‌هایی به نامهای مستعار شورش آلان، فواد بریتان و اهون چیاکو طی سخنانی که از رسانه‌های وابسته به پ‌ک‌ک منتشر شده است از لزوم اتحاد خلق‌های کُرد و آذری! در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند‌ و حول این موضوع تبلیغاتی در جریان است.

اعضای گروه تروریستی پ‌ک‌ک\ پژاک در سخنان خود بعد از مقداری از شعارهای ایذایی‌ اظهار کردند این جریان قصد دارد با همکاری خلق‌های کرد و آذری! در ایران سیستم «کنفدرالیسم دمکراتیک» اجرا کند و خصوصاً اهون چیاکو گفت این جریان برای اجرای این کار «برنامه و آمادگی» دارد.

منظور از سیستم کنفدرالیسم دمکراتیک همان سیستمی است که پ‌ک‌ک با پشتیبانی سیاسی، مالی و نظامی قدرت‌های غربی در شمال سوریه ایجاد کرده است. به بیان دقیق‌تر پ‌ک‌ک آشکارا می‌گوید برای اشغال غرب آزربایجان و ایجاد یک شمال سوریه و یا قاراباغ دیگر برنامه و آمادگی دارد.

در این خصوص پرداختن به گزارشهای مراجع بی‌طرف بین‌المللی در خصوص «پاکسازی قومی»، «جرائم جنگی» و «جنایت علیه بشریت» که پ‌ک‌ک در سوریه و حتی عراق مرتکب شده است ضروری است که در روزهای آینده به این مهم خواهیم پرداخت.

دید آقایان در کردستان شرقی که از ماکو تا ایلام امتداد می‌یابد ملت و یا خلقی به نام تُرک وجود ندارد. طبعاً ملتی که وجود ندارد حق و حقوقی نیز ندارد. اینان با این ذهنیت می‌خواهند به اصطلاح به منطقه صلح بیاورند!!!

پ‌ک‌ک در این راستا از چند فعال آزربایجانی ورشکسته و درمانده به عنوان مترسک تبلیغاتی استفاده می‌کند. این افراد که طوطی وار سخنان تروریست‌ها را تکرار می‌کنند نقش همان معدود عربها و یا ترکمن‌هایی را بازی می‌کنند که به امید رسیدن به نوایی در شمال سوریه امربری پ‌ک‌ک را می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین