۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • برخی از جنایات گروهک ضدکُرد پژاک(فرزند نامشروع پ پ ک) /اهداف تاسیس سیستم کودار

برخی از جنایات گروهک ضدکُرد پژاک(فرزند نامشروع پ پ ک) /اهداف تاسیس سیستم کودار

  • ۱ بهمن ۱۳۹۴
  • ۷۱۲ بازدید
  • ۱

تصمیماتی که در آخرین کنگره گروهک پژاک اتخاذ شد حاکی از موثر بودن ضربات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران، همچنین به دست نیاوردن هیچ گونه جایگاه مردمی به خصوص در بین مردم کردستان بود، بر این اساس،پژاک در این گنکره با تصویب جمعیت جوانان و تاسیس سیستم کودار رویکرد خاصی برای رسیدن به اهداف خود دنبال می کند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فرقه کردستیز پژاک شاخه ایرانی پ ک ک از بدو تاسیس جنایت های بی شماری در حق مردمان مظلوم و بی دفاع کُرد ایران کرده است ، که از میان هزاران جنایت و ظلم و ستم بر کُردها به چند نمونه از آنان اشاره می گردد
ترور روحانیت اهل سنت:

تعداد زیادی از ماموستا های منطقه به علت عدم همراهی با گروهک، به طرز وحشیانه ای به شهادت رسیده اند که عمق عصبانیت گروهک از مردم و روحانیت و همین طور فاصله مردم و روحانیت با این گروهک مزدور بیگانه را نشان می دهد، ملا عظیم مشهور زاده و ملا سعید خوش منظر از جمله روحانیونی هستند که توسط پژاک به شهادت رسیده اند.

آدم ربایی، تجاوز به نوامیس، باجگیری و غارت اموال:

ربایش اعضای خانواده ی هم وطنان کُرد در منطقه و اخاذی برای آزادی وی، قتل و غارت اموال و نوامیس مردم، موضوعی است که بارها در روستاهای مرزی اتفاق می افتد و مردم نجیب و صبور منطقه همواره از تعدیات و ظلم و جنایات این گروهک مزدور، بارها و بارها نالیده اند.

جلوگیری از عمران و آبادی منطقه:

از آنجا که حیات گروهک در ناامنی و عقب ماندگی منطقه نهفته است بنابراین گروهک با آتش زدن ماشین آلات مهندسی و راه سازی که مشغول خدمات عمرانی و سازندگی در کردستان هستند و تهدید و ضرب و شتم و به شهادت رساندن خدمه آنها سعی دارد مانع از عمران و آبادی منطقه شده و به این وسیله دستاویزی برای اقدامات ضد مردمی و جنایتکارانه خود داشته باشد.

با وجود این اقدامات، تصمیماتی که در آخرین کنگره این گروهک اتخاذ شد حاکی از موثر بودن ضربات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران، همچنین به دست نیاوردن هیچ گونه جایگاه مردمی به خصوص در بین مردم کردستان بود، بر این اساس،پژاک در این گنکره با تصویب جمعیت جوانان و تاسیس سیستم کودار اهداف زیر را مورد تأکید قرار داد:

۱- سازمان دهی و فعالیت سیاسی ،اجتماعی و تبلیغی به شکل مستمر.

۲- واگذاری وسایل و تجهیزات همچون لپ تاپ، موبایل و دوربین های جاسوسی.

۳- اعطای کمک های مالی و ..

جالبترین نکته این است که طرفداران این گروهک های تروریستی دولت ترکیه را که با رای مردم سره کار آمده‌ است را فاشیست مینامند و تروریست های پژاک و پ پ ک را که فقط زبان اسلحه میفهمند را آزادیخواه!!!!

طنز تلخیست، گروهک هایی که فساد جنسی در آن ها داد میزند شده‌اند آزادی خواه!!!

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. پژاک میخواد خودشو به علم روز مجهز کنه اما من میگم جایی شما مثل سگ و حیوانات وحشی تو کوه های قندیل هستش و دارین مثل حیوانات زندگی می کنید. حیوانات نباید از کوه ها وارد شهرها و روستا ها بشن . تف به شرف گریلاها که دارن مثل حیوان زندگی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین