۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بحران گرسنگی و درمان در کمپ های پ.ک.ک و پژاک

بحران گرسنگی و درمان در کمپ های پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
  • ۳۶۱ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن، گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک که در بدترین شرایط دوران حیات نامشروع خود به سر می برد، به دلیل شدت حملات ترکیه و تحریم از سوی حکومت اقلیم کردستان عراق به بحران شدید غذا و دارو درگیر شده است.

علاوه بر بحران غذا و دارو، سران پ.ک.ک که جرات خارج شدن از غارها را ندارند و نمیتوانند آشکارا به کشت مواد مخدر بپردازند، اقدام به قاچاق مواد مخدر از سوریه به عراق نموده اند تا به جای تامین دارو و غذا ، عناصر خود را با مصرف مخدر تسکین نمایند.

نیروهای امنیتی عراق دیگر اجازه ارسال محموله های دارو به بیمارستان هایی را که در اردوگاه های این سازمان برای درمان تروریست ها ایجاد شده اند، نمی دهند. سازمان تروریستی پ ک ک که در یافتن مواد مخدر با مشکل مواجه است، به دنبال راه هایی برای تهیه مواد مخدر به صورت غیرقانونی است. این سازمان تروریستی که تقریباً هیچ ارتباطی با ترکیه ندارد، از طریق یگان‌های مدافع سوریه، مواد مخدر تهیه می‌کرد. این سازمان که با ممانعت از حمل و نقل محموله های تروریست های پ.ک.ک که محاصره شدید محمتچی در بین اردوگاه ها بود، در شرایط سختی قرار گرفت، از طریق رسانه ها شروع به التماس برای تامین مواد مخدر کرده است.

در این خبر که حمایت دارویی کشورهای تحت کنترل آن نیز ناکافی است، برخی از تروریست‌ها با عنوان پزشک می‌گویند: «در بیمارستان فیزیوتراپی هوگیر و ویان محمور کمبود دارو وجود دارد. مخمور تحریم است. همچنین به دلیل بسته بودن راه ها نمی توانیم بیماران خود را برای درمان به بیمارستان های مختلف معرفی کنیم. مشکلات زیادی در مورد مواد مخدر وجود دارد. تعداد زیادی از مردم بیماری های مزمن دارند. به این بیماران باید مدام دارو داد، اما دارو نداریم. حتی زمانی که ما آنها را تامین می کنیم، نه حزب دمکرات کردستان و نه دولت عراق اجازه نمی دهند این داروها از اردوگاه عبور کنند.»

تمام این شرایط نشان دهنده آن است که گروه تروریستی پ.ک.ک در چه وضعیت بحرانی و حاد به سر می برد.امارها حاکی از آن است که پ.ک.ک با کمبود شدید نیرو مواجه است و تعداد افراد جذب شده به این گروه تروریستی به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین