۹ فروردین ۱۴۰۳

بازخوانی اعلام موجودیت منحوس گروهک تروریستی پژاک(۲)

  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
  • ۱۱۴ بازدید
  • ۰
انجمن بی تاوان : گروهک تروریستی پژاک با کشتن کردها فضایی از ترس و وحشت در میان هم وطنان کرد زبان بوجود آورده است تا در سایه این ترس و وحشت مقبولیت مردمی در میان کردها برای خود دست و پا کند.
پژاک  با سوءاستفاده از واژه هایی چون مزدور،خودفروش و جاش تاکنون کردهای بسیاری را به قتل رسانده و کُردکشی را مبارزه در راستای رسیدن به اهداف گروهک اعلام می نماید.
حذف فیزیکی اعضای خود و یا ترور شهروندان کُرد کاملا مغایر با اساسنامه گروهک بوده و ماهیت تروریستی گروه را هویدا می سازد.
پژاک فعالیت های خود را در راستای احقاق حقوق کردها خوانده و مبارزات مسلحانه در مناطق کردنشین را در دفاع از کردها اعلام می دارد ولی ادعای آنان با رفتارهایشان در تناقض است.
گروهک تروریستی پژاک از بدو تاسیس تا کنون قریب به ۵۰۰ نفر از هم وطنانمان را به قتل رسانده که ۸۰ درصد قربانیان، هم وطنان کُرد زبان می باشند.
پژاک کردهای شاغل در ارگان های دولتی و نظامی را مزدور و خائن به کُردها خوانده و به جرم خیانت آنان را به قتل می رساند. پژاک بر این باور است که هیچ کُردی نبایستی در ارکان های دولتی فعالیت داشته باشد و کردها بایستی برای رسیدن به آزادی و احقاق حقوق شان به صفوف گریلاهای این گروه تروریستی در قندیل بپیوندند.
کردها همانند سایر اقوام ایرانی برای گذران زندگی و تامین معیشت زندگی در سیستم های اداری و نظامی استخدام شده اند ولی از منظر پژاک این یک خیانت بزرگ بوده و سزایی این خیانت فقط مرگ است.
پژاک با اخاذی و باج گیری از کردها و ترانزیت مواد مخدر منابع مالی خود را تامین می نماید و بیشتر درآمد حاصله در کشتار کردها و سلب امنیت مناطق کردنشین هزینه می شود.
کُردها از رفتارهای ضدکُرد پژاک به ستوه آمده و بدنبال نابودی این گروه تروریستی هستند و در حال حاضر کردهای مناطق مرزی با عضویت در نیروهای نظامی آماده مقابله با این تروریست ها هستند.
ادامه دارد…
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *