۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارداری اجباری زنان عضو پ.ک.ک و پژاک

  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱
  • ۲۹۳ بازدید
  • ۱

به گزارش انجمن بی تاوان، در اعترافات یکی از اعضای زن عضو گروه تروریستی پ.ک.ک آمده است، پس از آنکه سران گروهک از بحران شدید کمبود نیرو به ستوه امدند و راه چاره ای برای جبران کمبود نیرو ندیدند، تعدادی از زنان و دختران را مجبور به برقراری روابط نامشروع و بالطبع بارداری اجباری نمودند تا از این طریق کودکانی که به دنیا می آیند از همان بدو تولد زیر نظر کادرهای پ.ک.ک تربیت شده و به عضویت تروریست ها درآیند.

در همین راستا یک زن با نام م.س که به تازگی موفق به فرار از پ.ک.ک شده است در اظهاراتش گفته است، در ۵ سال گذشته متاسفانه با برقراری روابط نامشروع با دو نفر از اعضای مرد گروهک ۲ کودک به دنیا آورده و ان ها را در اختیار کادرهای پ.ک.ک در کمپ مخمور قرار داده است.

همچنین در سال ۲۰۱۸، اظهارات یکی از تروریست های پ.ک.ک در اخبار روزنامه ترکیه قرار گرفت. در خبرها آمده است که سازمان تروریستی زنان را مجبور به بچه دار شدن کرده و بچه ها در کمپ محمور بزرگ شده اند. این اطلاعات متعلق به یکی از اعضای زن سازمان است که تسلیم شده است.

یکی دیگر از زنان که مدتی در صفوف پ.ک.ک در سوریه فعالیت می کرده است، اذعان نموده است که حداقل ۱۰ الی ۱۵ زن را می شناسد که سران گروهک آن ها را مجبور به بارداری اجباری نموده و کودکان متولد شده را بالاجبار از مادرانشان جدا کرده اند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین