۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اوجالان و پ ک ک ابزاری در دستان سازمان اطلاعاتی ترکیه (میت)

اوجالان و پ ک ک ابزاری در دستان سازمان اطلاعاتی ترکیه (میت)

  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
  • ۲۹۵ بازدید
  • ۰

اظهارات شخص عبدالله اوجالان در کتاب خود تحت عنوان (زبان انقلاب و تلاش های آن) سندی محکم بر ماهیت ضد کُرد اوجالان بوده ، و وابستگی وی به سازمان اطلاعاتی ترکیه در این کتاب منتشر شده کاملاً مشهود و ملموس می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :سازمان اطلاعاتی ترکیه (میت) با یک برنامه ریزی بلند مدت و منسجم توانست به اهداف شوم خود دست یاید ، و ۴۵۰۰۰ تن از کُردهای بی گناه و مظلوم را به قتل رسانده و هزران نفر را آواره و به دور از خانه و کاشانه کرد.عبدالله اوجالان بازیگر نقش اول این سناریو بوده و توانست به نحوه احسن ایفا نقش نماید. عبدالله اوجالان رهبر عناصر تروریستی پ ک ک و پژاک در فریبکاری و فریب دادن از مهارت و تخصص بالایی برخوردار است ، و همین نیز سبب شده تا تعدادی از خدا بی خبر کورکورانه از او اطاعت کنند و با اقدامات تروریستی خود جان هزاران نفر را بگیرند. متاسفانه هم اکنون کسانی بر این باورند که اوجالان واقعا کُرد است و کُردی فکر می کند اما چنین نیست چون خود این افراد نیز نمی خواهند چشم خود را باز کنند و واقعیت را قبول کنند. در اینجا فقط به یک نقل قول از صدها مورد از اعترافات اوجالان اشاره می کنیم که به تاسیس پ ک ک توسط میت ترکیه با اهداف و برنامه های دراز مدت اشاره می کند همان برنامه هایی که اکنون نتیجه می دهد.

اوجالان در کتاب خود تحت عنوان (زبان انقلاب و تلاش های آن) چاپ انتشارات سه خوبوون ص.۱۱۷ چنین نوشته است:

فکر کنید من توسط دولت یک حزب کُردی تشکیل دادم و همان طور که این حزب را تشکیل دادیم دولت کُردی را نیز در چارچوب دستورات میت ایجاد خواهیم کرد.

اوجالان این مطالب را قبل از دستگیری و در سوریه نوشته و چاپ کرده است و این تنها موردی نیست که نشانه وابستگی اوجالان به ترکیه باشد. لذا آنچه که بعضی خیال می کنند در نتیجه مذاکرات اوجالان و ترکیه به نفع کردها خواهد بود خواب و خیال است. اوجالان از همان آغاز دشمن کردها بوده و هست و دلیل آن نیز داشتن یک ذهنیت کمالیستی می باشد همان ذهنیتی که کمال کلیچدار اوغلو دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین