۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افشای گوشه ای از ماهیت پژاک از زبان عضو جدا شده

  • ۴ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۹۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : حسن محمدنژاد از عناصر جدا شده فرقه تروریستی پژاک ، ماهیت پشت پرده پژاک را چنین افشاء می نماید.” پژاک گروهی ضد کُرد با قوانین فرقه ای اداره می شود. عناصر پژاک بمنظور تامین منابع مالی فرقه از هر راهی که می تواند درآمد زایی می کنند ، حال این درآمدزایی از طریق دزدی ،اخاذی ،باجگیری و یا ترانزیت مواد مخدر باشد، فرقی ندارد.”

وی در ادامه می افزاید :”عناصر پژاک با توجه به اینکه خود را حامی مردم کُرد می داند ولی برای درآمد زایی و تامین منابع مالی هیچ تفاوتی میان کُردها و سایر هم و طنان قائل نبوده و مردم کُرد را بیشتر از سایرین مورد اذیت و آزار قرار می دهد ، پژاک معتقد است که کُردها برای ادامه فعالیت و مبارزات حزب بایستی بیشتر کمک مالی نمایند، و این ادعای آنان با شعار احقاق حقوق مردم کُرد کاملا در تناقض است.”
این عضوء سابق پژاک می گوید:” عناصر مسلح پ ک ک و پژاک در مرزهای ایران ،عراق و ترکیه از قاچاقچیان باج گیری می کند و با تاراج اموال و همچنین پول ، آنان را مورد اذیت آزار قرار می دهد. قاچاقچیان از ترس نمی توانند صدای خود را در بیاورند و کاملا تسلیم خواسته های آنان می شوند. عناصر پژاک از کارخانه های مناطق کردنشین نیز باج گیری می نمایند و در صورت عدم مبالغ تعیین شده انان را تهدید به مرگ و یا تهدید به تخریب و بمب گذاری در کارخانه می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین