۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای واقعیت ها ی پشت پرده در سفر بارزانی

افشای واقعیت ها ی پشت پرده در سفر بارزانی

  • ۲۸ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۶۸ بازدید
  • ۰

سفر مسعود بارزانی به ترکیه واقعیت های پشت پرده را هویدا ساخته و بی توجهی و بی اعتنایی دوستان سابق اوجالان نسبت به سیاست های گروهک نشان از عدم مقبولیت و مشروعیت پ ک ک در میان مردم کُرد می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ناکامی و شکست گروهک تروریستی پ ک ک با سفر مسعود بارزانی به ترکیه ملموس و قابل درک شد. ماهیت ضد کُرد گروهک تروریستی پ ک ک مدتی است در میان مردم کُرد افشا شده و این فرقه کردستیز جایگاه مردمی خود را به کلی از دست داده ،بنابراین شبانه روز تلاش می کند توسط رسانه های جمعی به فعالیت های تروریستی خود مشروعیت و مقبولیت ببخشد.
سفر رئیس اقلیم کردستان عراق مسعود بارزانی شرایط پ ک ک را بحرانی و این فرقه را پیش از پیش منزوی و گوشه گیر کرده است. در سفر بارزانی به ترکیه دوستان سابق اوجالان و هواداران پ ک ک با بی اعتنایی به سیاست های کلی پ ک ک و اعلام نظرات متفاوت برخلاف عقاید سران گروهک ، پ ک ک را در بحرانی شدید قرار داده اند.
عثمان بایدمیر شهردار دیاربکر که از عوامل سابق پ ک ک است از بارزانی بسیار گرم استقبال نمود در حالی که پ ک ک از هر وسیله ممکن برای جلوگیری از این استقبال استفاده نمود.
شوان پرور خواننده مشهور کرد که قبلا با اوجالان روابط گرمی داشت به پشت کردن به او برای اولین بار پس از ۳۷ سال به ترکیه آمد و در حمایت از برنامه های دولت برای پایان دادن به خشونت و ترور صحبت کرد.
عثمان اوجالان بردار عبدالله اوجالان که پس از جدا شدن از پ ک ک در شهر کویه کردستان عراق زندگی می کند با حمله به مواضع پ ک ک از سفر بارزانی به ترکیه حمایت کرده و پ ک ک را به همکاری با استخبارات و ارتش ترکیه متهم کرده است.
احمد ترک از نمایندگان مستقل که با حزب ب.د.پ.همکاری می کند در روز دوم سفر بارزانی بالاخره بر دستور پ ک ک خط بطلان کشید و به اسقبال بارزانی در شهرداری دیاربکر رفت.
آلتان تان نماینده حزب صلح و دموکراسی موسوم به ب.د.پ. نیز برخلاف دیگر اعضای این حزب به استقبال بارزانی رفت و نشان داد که همه اعضای این حزب گوش به فرمان پ ک ک نیستند.
فهرست دوستان پ ک ک که از آن فاصله گرفتند و آن را منزوی تر نمودند بسیار طولانی است. سرکرده های این فرقه بهتر است عاقل باشند و دست از سر مردم کرد بردارند و بدانند که پ ک ک کرد نیست همان طور که بشیر آتالای نیز اعلام کرد مسئله کرد با مسئله تروریسم پ ک ک فرق دارد.

اکنون پ ک ک نتوانست پاسخ گویی سیاست های اردوغان باشد و نخواسته مسیر فروپاشی و انحلال را در پیش گرفته است و پس از مدت زمان اندکی به تاریخ خواهد پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *