۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • افشای نام دستگیرشدگان گروهک کومله و جزئیات عملیات اطلاعاتی،گروهکهای تروریست کردی را بهم ریخت!

افشای نام دستگیرشدگان گروهک کومله و جزئیات عملیات اطلاعاتی،گروهکهای تروریست کردی را بهم ریخت!

  • ۴ خرداد ۱۳۹۳
  • ۱۸۲ بازدید
  • ۰

انتشار و افشای نام دستگیر شدگان تیم تروریستی اخیر گروهک کومله،موجی از واکنش ها را در میان تروریستهای کردی،به همراه داشت.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:افشای جزئیات عملیات انهدام تیم تروریستی کومله و نام دستگیرشدگان و فراریان،واکنش های زیادی را در میان گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کردی،خصوصا کومله،دمکرات و پژاک روز گذشته ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۳ بهمراه داشت.

عجله در انتشار واکنش به خبر ما،نشان از آشفتگی روحی و روانی اخبار اختصاصی این سایت،از درون این گروهکها می باشد.

با هم به یکی از واکنش ها و اطلاعیه دبیرخانه کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله در این ارتباط نگاه می کنیم با ذکر این توضیح که به زبان کردی بوده و به فارسی ترجمه شده است:
“اطلاعیه رهبری کومله در خصوص دروغ پراکنی سپاه پاسداران”

در روزهای اخیر دستگاه­های تبلیغاتی سپاه پاسداران رژیم اعلام کرده است که یک تیم وابسته به حزب کومله را در شهر مهاباد دستگیر کرده است که مسئول انفجار بمبی بوده­اند که در سال ۱۳۸۹ حین رژه نظامی در این شهر منفجر شده بود.

ناگفته پیداست و بر همه مردم مبارز و شرافتمند کردستان روشن و آشکار است که اعمالی از این قبیل یعنی کارگذاشتن بمب در معابر عمومی به کلی با تاکتیک­ها و فرهنگ مبارزاتی کومله حتی در بحبوحه مبارزه مسلحانه در کردستان، بیگانه بوده است.

کومله ضمن یادآوری این نکته که در همان موقع این عمل را محکوم کرده است، اکنون نیز یک بار دیگر خبر منتشر شده از جانب سپاه پاسداران را تکذیب کرده و آن را در ادامه کمپین­های تبلیغاتی رژیم برای بدنام کردن احزاب کردستان ایران و بخصوص کومله می­داند.

در ضمن بسیار احتمال دارد رژیم با این تبلیغات دروغین زمینه را برای صدور احکام سخت­گیرانه در مورد زندانیان سیاسی در بند و حتی اعدام آنان فراهم نماید.

ما توجه همه نهادهای حقوق بشر بین ­المللی و فعالین مدنی در ایران را نسبت به این ترفند رژیم جلب می­کنیم.

لازم است از هم­ اکنون با اعتراض به ایجاد فضای روانی علیه فعالین و زندانیان سیاسی از جانب رژیم نیات واقعی وی را افشا نماییم.

“دبیرخانه رهبری کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین