۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • افشای مذاکرات اوجالان و دولت ترکیه درباره انتخابات شهرداریها

افشای مذاکرات اوجالان و دولت ترکیه درباره انتخابات شهرداریها

  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
  • ۹۹ بازدید
  • ۰

روزنامه نگار مشهور ترکیه دنیز زیرک در برنامه تلویزیونی سوزجو ادعا کرد که مابین حکومت و امرالی ترافیک گفتگو وجود دارد و همه برنامه ها و تعیین نامزدها در تبادل هستند.

به گزارش انجمن بی‌تاوان، انتخابات تعیین شهردارها در ترکیه در ۳۱مارس ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و به همین منظور رقابت تنگاتنگی مابین احزاب و گروه‌های سیاسی وجود دارد که در این انتخابات حزب عدالت و توسعه با ائتلاف حزب حرکت ملی در یک جبهه و حزب جمهوری خلق و دم پارتی نیز هر کدام جداگانه نامزد تعیین کرده اند و حزب دم پارتی تصمیم گرفته از نامزدهای حزب جمهوری خلق حمایت نکند و مستقل وارد میدان انتخاباتی شود که در این حین گفتگوهای حکومت با امرالی برنامه دم پارتی را با شکست روبرو خواهد کرد.

دم پارتی شاخه سیاسی گروه تروریستی پ‌ک‌ک برای شهر استانبول نامزد مستقل تعیین کرده است. بنا به گفته حسن زیرک نامزد شهر استانبول نیز با هماهنگی حزب عدالت و توسعه و با گفتگوهای صورت گرفته با امرالی تعیین شده و او ادعا می کند که گفتگوی حکومت با امرالی وجود دارد و انها با هماهنگی همدیگر کارها را پیش می برند.

سوال این است مادام اینکه گفتگوهای اوجالان و حکومت ترکیه ادامه دارد چرا پ ک ک در ماه گذشته کمپین انزوا علیه اوجالان را مطرح کرده و مردم را مجبور به حمایت از این کمپین می کند؟

اوجالان در قبال چه چیزی از حکومت ترکیه حمایت می کند؟
در همه برهه های انتخاباتی در ترکیه همیشه رقبا برای اتهام بر یکدیگر برای اخذآرای بیشتر از  برچسب “تروریسم “و حمایت از جماعت گولن و پ‌ک‌ک ” بعنوان کارت فشار بر همدیگر استفاده می کنند و با دادان این برچسب ها بر همدیگر در صدد تصاحب آرا می شوند و باز هم با نزدیک شدن انتخابات در ترکیه ما شاهد هستیم که رقبا برای ارای بیشتر و بخصوص حکومت با عبداله اوجالان در یک مذاکره موقت و تنگاتنگ است. ناگفته نماند که همیشه با نزدیک شدن انتخابات حکومت در گذشته نیز با اوجالان گفتگو می کرد و اوجالان نیز همیشه از حکومت دفاع می کرد و به معنایی منافع حزب عدالت و توسعه برای اوجالان ارجحیت دارد.

حال باید دید پ‌ک‌ک برای این حرکت منافقانه و شرمسارانه چه جوابی خواهد داشت!!!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین