۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اعدام های میدانی توسط پ.ک.ک : ۲ جوان در مقابل چشمان مردم اعدام شدند

اعدام های میدانی توسط پ.ک.ک : ۲ جوان در مقابل چشمان مردم اعدام شدند

  • ۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۳۰۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پس از عملیات موفقیت آمیز ترکیه علیه پ.ک.ک در سوریه، این سازمان تروریستی شکار خال را آغاز کرد. این سازمان تروریستی ۱۲۶ نفر را به اتهام جاسوسی برای ترکیه دستگیر کرد که ۹۰ نفر از آنها از روستاهای حلب بودند. او ۲۱ نفر را به اعدام محکوم کرد. دو جوان از جمله محکومان به اعدام روز گذشته در برابر مردم اعدام شدند.

از بین بردن سرکرده های این سازمان توسط ترکیه با عملیات های موفقیت آمیزی که با SİHA ها علیه پ.ک.ک در سوریه انجام داد، روان تروریست ها را مختل کرد. این سازمان که جنایت هایش را در منطقه مجدد آغاز کرده بود، در پایان ژوئیه گذشته “عملیات سوگند” را علیه افرادی که ادعا می کرد “برای ترکیه جاسوسی کرده اند” راه اندازی کرد و ۳۶ نفر را دستگیر کرد. این عملیات در قامشلی، حسکی، دیرالزور، رقه، تل تمر، شدادی، عین العرب و منبج انجام شد. هشت نفر که دو نفر از آنها زن بودند به اتهام “همکاری با ترکیه” به اعدام محکوم شدند.

۹۰ نفر دستگیر شدند
در ۱۰ سپتامبر، حدود ۹۰ نفر در حومه شمالی حلب به اتهام کار برای ترکیه و جاسوسی دستگیر شدند. در دادگاهی که در ۱۱ سپتامبر برگزار شد، او ۱۳ نفر را به اعدام محکوم کرد که «اعتراف» به همکاری با ترکیه داشتند. منابع محلی تأیید کردند که “اعترافات” به زور از بازداشت شدگان تحت شکنجه گرفته شده است. دو جوان از جمله محکومان به اعدام روز گذشته در برابر مردم اعدام شدند. خانواده های تروریست هایی که در جریان اعدام جان باختند نیز حضور داشتند. اعضای خانواده تروریست ها قبل از اجرای حکم اعدام در میدان، این دو جوان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شعار سر دادند.

در میان افراد بازداشت شده توسط این سازمان؛ معلوم شد که مدیران مجامع غیرنظامی نیز به اتهام همکاری با نیروهای ترکیه و ارتش آزاد و دادن مختصات زمینی دستگیر شده اند. خانواده های افراد دستگیر شده اظهار داشتند که فرزندان آنها برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات درون پ.ک.ک تحت شکنجه مجبور به اعتراف شده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *