۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتراف خالد عزیزی به ضعیف بودن احزاب!!!

  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
  • ۶۳۵ بازدید
  • ۰

روز جمعه ۶/۱/۱۳۹۵ نمایندگی حکومت اقلیم کردستان در کشور فرانسه جلسه‌ایی برای خالد عزیزی دبیرکل حزب منحله دمکرات “حدک” تشکیل داد که در آن جلسه رویدادها و بحران های موجود در منطقه و وضعیت کردها در بخش های مختلف کردستان مورد بحث قرار گرفت.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از رسانه های وابسته به گروه، خالد عزیزی در جواب سوالی که از ایشان در خصوص حضور پیشمرگ هایشان در مرزها و داخل ایران پرسیدند،اعتراف به مواردی کرده است که این سخنان بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و اعضای احزاب خصوصا جناح مقابل حزب، “حدکا” واکنش های مختلفی به این سخنان نشان داده‌اند.

عزیزی در این خصوص اعتراف می کند که نه تنها حزب منحله دمکرات،بلکه اگر تمامی پیشمرگ های احزاب کردستان ایران جمع شوند و به داخل ایران بروند نمی توانند حتی یک روستای کوچک را کنترل کنند.

این سخنان خالد عزیزی از آن جهت احساسات افراد مختلف را برانگیخته است که مصطفی هجری دبیرکل “حدکا” در سخنرانی نوروزی خود از جوانان درخواست کرده بود که به صفوف این حزب بپیوندند و گفته بود که امسال پیشمرگ هایمان را به داخل ایران می فرستیم و به نوعی مبارزه مسلحانه بر ضد جمهوری اسلامی را آغاز می کنیم.شایان ذکر است که سال گذشته نیز نیروهای حدک و حدکا در مرزهای اقلیم کردستان عراق با کشور ایران حضور داشتند و به چند روستای مرزی رفته بودند.

سخنان خالد عزیزی حقیقت امر را بیان کرده است چون در حال حاضر اگر تمام پیشمرگ های احزاب کرد ایرانی با هم جمع شوند ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر بیشتر نیستند و اگر حدکا بنا بر اظهارات هجری،نیروهایش را به داخل بفرستد دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز سکوت نخواهند کرد و در این میان فقط جوانان فریب خورده و احساسی هستند که ضرر می کنند و جان خود را در راه اهداف شخصی و منفعت طلبانه‌ی هجری یا دیگر سرکرده‌گان احزاب فدا می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *