۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتراض کادرهای پژاک به اقامت سیامند معینی در اروپا

  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : مدتی است که تعدادی از کادرهای پژاک نسبت به اقامت سیامند معینی و اهون چیاکو در اروپا معترض هستند. چرا که آن ها بر این عقیده هستند که سران گروه با بهانه فعالیتهای سازماندهی در اروپا وقت کشی می کنند و با بهانه های متعدد خودشان را سرگرم و زمان سپری می کنند ومی گویند راه جنبش پژاک از کردستان ایران می گذرد نه در کشورهای اروپایی و در همین راستا چندین عضوجدا شده از پژاک که هم اکنون در سلیمانیه بسر می برند گفته اند که سیامند معینی و اهون چیاکو در طول یکسال یک بار به پنجوین می ایند و زود برمی گردند و نمی خواهند در کوه بیشتر بمانند و با بهانه های گوناگون گویا ملاقات مهمی داریم زود برمی گردند.

مشکلات پژاک نسبت به گذشته چندین برابر شده است و کارکردها نسبت به سالهای گذشته تغییری نکرده بلکه عملکرد همیشه در حال تکرار هستند و مدیریت و مجلس پژاک بیشتر برای فعالیت در کشورهای اروپایی تلاش می کنند و اماده نیستند به مناطق کردستان ایران از جمله منطقه شاهو و دالاهو و مکریان و سلماس و ماکو بروند و بیشتر شان با این بهانه که از لحاظ سلامتی مشکل دارند از رفتن به این مناطق عملیاتی سرباز می زنند.

به همین علت فعالیتهای سازماندهی پژاک در حال تکرار است و مانند گذشته تنوع ندارد و امار جذبaی ها کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

عده ای از کادرها بر این باورند که موجی از عدم بی اعتمادی به اهداف پژاک وجود دارد و کادرها به برنامه و اساسنامه پژاک بی اعتنا هستند و به ان باور ندارند. چرا که در طول ۱۸سال گذشته از رویکردهای پژاک موجی از بی باوری را ایجاد کرده است و ادعا دارند که برنامه ایدئولوژی پژاک کپی گرفته شده از پ ک ک در کردستان ترکیه است که اگر این ایدئولوژی و خط مشی خوب بود در کردستان ترکیه جواب می داد اما نداده است و به همین منظور کادرها این الگو برداری را به ضرر پژاک می دانند و بر این هستند که شرایط سیاسی و اجتماعی و نظامی کردستان ایران و ترکیه با هم متفاوت هستند و این کپی برداری نادرست است و در کردستان ایران جواب نمی دهد و وضعیت پژاک را به کما برده است و جز تامین نیرو برای پ.ک.ک کارکردی ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین