۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استفاده مجدد گروهک تروریستی پ.ک.ک از یک زن در حملات تروریستی

  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۱۹۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : یکی از پست فطرت ترین گروهک های تروریستی در جهان که از زنان و دختران بهره برداری می کند، سازمان هایی هستند که در چارچوب ایدئولوژی عبداله اوجالان بنا نهاده شده اند.اوجالان در ابتدای تاسیس پ ک ک به این نکته پی برده بود برای اینکه بتواند گروه خود را سرپا نگه دارد از زنان به بدترین شیوه استفاده کرد. شیوه بکار گیری زنان در حالتی صورت می گیرد  که پ ک ک و نهادهای وابسته اش در ضعیف ترین حالت به سر می برند و دیگر قدرت عملیات نظامی را ندارند و با استفاده از بکار گیری زنان مردان را تحریک می کنند که عملیات انجام بدهندد. زیرا فضای روانی در داخل سیستم پ ک ک تماما مهندسی شده طراحی شده اگر یک انسان منطقی هم در پ.ک.ک مدتی جای بگیرد خود تغییر خواهد کرد و تغییرات بصورت مرحله ای صورت می گیرد و افراد را به اهداف مشخص شده بدون آنکه خودشان احساس کنند هدایت می کنند.
ابتدا در اوایل سال ۱۹۹۶ میلادی پ ک ک برای اولین بار از زنی بنام زینب با کد سازمانی زیلان در عملیات انتحاری استفاده کرد و بعد از آن اوجالان این عملیات انتحاری را اسطوره ای کرد و از او بعنوان قهرمان تجلیل کرد؛ حال اینکه ان زن بچه داشت و با القا کردن و شست شوی مغزی وی را مجبور به خودکشی کردند.
در کل همه دختران و زنان در پ ک ک ابتدا با شعار “آزادی “برابری ” و زندگی برابر “غافل گیر می شوند و ابتدا از طربق عوامل گروهک پ ک ک جذب می شوند و بعد از مدتی در اموزش های ایدئولوژیک قرار می گیرند و بعدا از انها بهر برداری می کنند.
در حالت طبیعی هیچ انسانی اعم از مرد و زن نمی خواهد کشته شود و یا بمیرد اما افرادی توسط گروهک ها  قربانی می شوند. همانند داعش که چگونه از افراد برای عملیات انتحاری انتخاب می کردند و ابتدا با شعار دین و قران افراد مسلمان را می کشتند و امروزه هم پ ک ک با شعار ازادی و برابری انسانهای مدنی که هیچ ربطی به مسائل سیاسی ندارند کشته می شوند و دهها نمونه ان مشاهده شده است که پ ک ک صدها انسان بی گناه را در سراسر جهان کشته است و بعدا بدون هیچ معیاری ادعا می کنند که از حقوق انسان و آزادی و برابری دفاع می کنند.

عملیات صورت گرفته در استانبول از روی بیجارگی و درماندگی پ.ک.ک بوده است. زیرا کارشناسان بر این باور هستند که دیگر پ ک ک قدرت خود را از دست داده و نمی تواند مواضع نظامی را مورد هدف قرار بدهد و به همین منظور برای اینکه اعلام کند هستم به مردم مدنی حمله می کند.استفاده از زن که خود اوج درماندگی پ ک ک را نشان می دهد  از یک طرف ادعای -زن -زندگی-  ازادی می کند و انها را به کوه فرا می خواند و از یک طرف هم انها را وادار به عملیات انتحاری می کند.دختری که در استانبول بعنوان عامل بمب گذاری دستگیر شده نشان می دهد که پ ک ک چه قدر به زنان ارزش می دهد. زیرا سرنوشت این زن به تباهی رفت و به حبس ابد محکوم خواهد شد و این خود اثبات این است که گروهک هایی امثال پ ک ک بدنبال استفاده از دختران و زنان هستند و سران پ ک ک نیز در غارها با بی تفاوتی و خودکامگی زندگی بسر می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین