۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوگاه آموزشی PKK در کوهپایه های آلپ

  • ۴ اسفند ۱۴۰۱
  • ۱۹۸ بازدید
  • ۰

انچمن بی تاوان : اطلاعات بسیار قابل توجهی در گزارش تروریسم ۲۰۱۷ منتشر شده توسط EUROPOL گنجانده شد. بخش پ‌ک‌ک این گزارش که به بررسی حوادث تروریستی در ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی می‌پردازد، شامل حملات پ‌ک‌ک در کشورهای اتحادیه اروپا می‌شود. نکته قابل توجه در این گزارش این است که “علاوه بر این، سوئیس گزارش داد که پ‌ک‌ک ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ یک کمپ آموزشی ایدئولوژیک برای جوانان در دامنه‌های کوه آلپ ایجاد کرده باشد.”
گزارش تروریسم ۲۰۱۷ که در آن سازمان پلیس اروپا EUROPOL بر سال ۲۰۱۶ تمرکز کرده بود، منتشر شد. این گزارش به حملات تروریستی ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا می پردازد. سعادت اروچ، نویسنده روزنامه استار، گزارش یوروپول را که به ترکیه در بخش کشورهای غیر اتحادیه اروپا می‌پردازد، به ستون خود آورده بود. بخش پ‌ک‌ک این گزارش که به بررسی حوادث تروریستی در ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی می‌پردازد، شامل حملات پ‌ک‌ک در کشورهای اتحادیه اروپا می‌شود. نکته قابل توجه در این گزارش این است که “علاوه بر این، سوئیس گزارش داد که پ‌ک‌ک ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ یک کمپ آموزشی ایدئولوژیک برای جوانان در دامنه‌های کوه آلپ ایجاد کرده باشد.” اصطلاح. اوروچ بخش مربوط به PKK را با این عبارات به ستون خود برد:

بخش پ‌ک‌ک شامل حملات پ‌ک‌ک در کشورهای اتحادیه اروپا نیز می‌شود. در این سند نیز بر فعالیت های اخاذی تاکید شده و حتی مقدار پول نیز داده شده است. بر این اساس میزان خراج جمع آوری شده در فرانسه ۵٫۳ میلیون یورو است.

با این حال، جالب ترین قسمت گزارش جمله ای در انتهای بخش PKK است.

علاوه بر این، سوئیس گزارش داد که پ‌ک‌ک ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ یک کمپ آموزشی ایدئولوژیک برای جوانان در دامنه‌های کوه‌های آلپ ایجاد کرده باشد.

پ.ک.ک تقریباً قندیل را به کوهپایه های آلپ رساند. این اطلاعات به طور رسمی توسط سوئیس به این گزارش اضافه شده است. همانطور که آلمان، فرانسه و بلژیک از حملات پ‌ک‌ک در سرزمین‌های خود خبر دادند. البته این کار خواهد شد، زیرا پ ک ک در لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین