۹ فروردین ۱۴۰۳

ارتفاع برف در اشنویه به نیم متر رسید

  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴
  • ۲۹۶ بازدید
  • ۰
اشنویه- رئیس اداره راه و شهرسازی اشنویه اعلام کرد: بارش های مداوم ارتفاع برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان را به بیش از نیم متر رسانده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از  کردپرس ،کریم عبدالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در این شهرستان مرزی که از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، موجب بروز مشکلاتی در تردد وسایط نقلیه در محورهای برون شهری این شهرستان شده است.
وی گفت: هم اکنون ارتفاع برف در محورهای نقده و ارومیه به بیش از ۴۰، پیرانشهر به ۴۵، پیرانشهر ۶۰ و در منطقه دشت بیل به طرف مرگور به ۷۰ سانتیمتر رسیده است.
عبدالله پور اضافه کرد: به رغم بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی این شهرستان، همه محورها باز بوده و تردد در تمامی آنها جریان دارد.
وی گفت: نیروهای راهداری این شهرستان از شب گذشته تاکنون با ۱۷ دستگاه ماشین برفروب در این محورها مستقر شده و با برفروبی مداوم از مسدود شدن آنها جلوگیری به عمل آورده اند.
عبدالله پور از تمام خودروهایی که قصد تردد در جاده های بین شهری اشنویه را دارند، خواست تا از زنجیر چرخ و لوازم ایمنی مناسب استفاده کرده و از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند.
عبدالله پور از روستاییان نیز خواست تا برای تردد در محورهای روستایی از زنجیرچرخ استفاده کنند.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و ۷۵ کیلومتری مرکز استان در مرز ایران با کشورهای عراق و ترکیه و در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *